מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו משיב אש: "חבורת הטרמפיסטים מנסה לקחת את הקרדיט שלנו"

מליאת הכנסת קיימה לפני זמן קצר (שני) דיון בהשתתפות ראש הממשלה, נפתלי בנט, על פי בקשתם של 40 חברי כנסת בנושא "בזבוז חסר תקדים של כספי ציבור לשיפוץ מעון פרטי ברעננה לטובת מעון רשמי". מיד לאחר נאומו של ראש הממשלה הרצוף בהאשמות כלפי נתניהו עלה לדוכן ראש האופוזיציה ולא נשאר חייב.

את דבריו פתח נתניהו בביקורת על ממשלת בנט בנושא יוקר המחיה ואמר: "הזינוק האדיר ביוקר המחייה הוא באשמת בנט לפיד ועבאס. הכל עולה והכל מתייקר. במקום לטפל במשבר העצום הזה, להוריד מחירים, להפחית מיסים – אתם מעלים מחירים ומעלים מיסים. אבל את הכסף אתם מייעדים לא לטובת אזרחי ישראל, אלא למנסור עבאס ולאחים המוסלמים. נתתם להם מיליארדים, ואתם ממשיכים לתת להם בכל פעם שמישהו מהם מצייץ איום שמרעיד את הכיסא שלכם. אין גבול לנפתולי נפתלי המתפתל. מה שהייתם צריכים לעשות זה לקחת את הרווחים בזכות הכלכלה החזקה שבנינו כאן ולהשתמש בהם כדי לבלום את עליית המחירים שאזרחי ישראל משלמים."

בנוסף, אמר נתניהו: "הייתם יכולים וחייבים לעצור את עליית מחירי הדלק אבל את הכסף הזה לקחתם ונתתם אותו לח״כים נורווגים ותומכי טרור. בזבזתם 50 מיליון שקל לשיפוץ ביתו של בנט ברעננה ו50 מיליארד למנסור עבאס. זאת ממשלה של צ׳ק פתוח. בנט אתה אמרת שמנסור עבאס הלך לבקר מחבלים רוצחים בכלא. אין לך בושה? אין לך ברירה. אתה תלוי בו. אתה מסרת לו את המפתחות. אתה העברת את השליטה בממשלת ישראל לאחים המוסלמים. תתבייש לך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד דיבר ראש האופוזיציה על המצב הביטחוני ואמר כי בנט אמנם לח את הקרדיט על השקט אך הוא הושג בזכות מבצע שומר החומות: "ראיתי שבנט מדבר על המצב הביטחוני בדרום. איך הושג השקט בדרום? רק בזכות המכה המוחצת שהורדנו על חמאס במבצע שומר החומות. חבורת הטרמפיסטים מנסה לקחת את הקרדיט שלנו בזמן שהם לא עושים כלום ולא שווים כלום. לאנשים ונשים ישראליים שיש להם ביקורת נגדכם אתם קוראים ״מכונת רעל״. תפסיקו לזלזל ככה באזרחים ובאנשים."

צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

לסיום אמר נתניהו: "אני רואה את הספסלים הריקים בקואליציה. הם יודעים שהסוף בא והם נוטשים זה אחר זה את הספינה הטובעת, כי כולם רואים את האמת. ממשלת הסחיטה והפרוטקשן מתפוררת וקורסת על הראש של כולנו. ימיה ספורים. בנט פרסם עוד חוברת ביזארית. הוא פונה לרוב הציוני הדומם. הרוב הציוני לא דומם, בנט. הוא זועק ואומר לך – לך. צא החוצה. תסתובב בארץ ותראה ותשמע. לכו הביתה."

צילום: ערוץ הכנסת

Back to top button