מבזקיםפוליטי / מדיני

חה"כ נאם בכנסת והמליץ לבנט: "סיים את הפארסה המביכה הזאת – פרוש מהחיים הפוליטיים"

ח״כ אבי מעוז מהציונות הדתית התייחס לפני זמן קצר (שני) לפוסט שכתב ראש הממשלה נפתלי בנט בו הודה להקב"ה על הזכות "לשרת את עם ישראל".

"‏לפני שנה בדיוק זכיתי להישבע אמונים כראש הממשלה שלכם. ומאז, יחד עם חבריי, אני נותן את כל-כולי למען ביטחונכם, פרנסתכם, עתיד ילדיכם, ולמען חיזוק המדינה היהודית בארץ ישראל". כך פתח ראש הממשלה נפתלי בנט את הפוסט שלו כשהוא מתייחס לסדקים המעמיקים בקואליציה.

נפתלי בנט - זאב אלקין
צילום: דוברות הכנסת/ דני שם טוב

מעוז הגיב לדברים והתייחס למלאת שנה לממשלת בנט לפיד: "במלאת שנה לממשלה פרסם רוה"מ בנט מספר שורות של הנדסת תודעה מזוקקת. לממשלתו הרעה, שכשלה בכל נושא, למעט מטרת העל של קיום עצמה, הוא קורא 'ממשלה מעולה'."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, אמר מעוז: "כדי להסוות את העובדה שמדובר בקואליציה שהוקמה ע"י רוב מזערי, מתוך איחוד אינטרסים של שמאל פוסטמודרני ושאיפות מגלומניות של בנט ולפיד, ושכיום אין לה אפילו 61 מנדטים, הוא קורא לה 'קואליציה קשה'. למטרת העל של שמירת הכיסא שלו הוא קורא 'הצלחת המדינה'. ולסיכום, על מעשי הרמייה והרס הדמוקרטיה של גניבת קולות בוחריו למען קידום טובתו האישית, הוא מודה לקב"ה שהעניק לו את הזכות "לשרת" את העם. אבסורד!!! פשוט בושה וחרפה. אני ממליץ לרוה"מ בנט לסיים את הפארסה המביכה הזאת ולפרוש מהחיים הפוליטיים. ויפה שעה אחת קודם".

צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

Back to top button