מבזקיםמשפטי/פלילי

הפרקליט הצבאי לשעבר, שרון אפק, נבחר לתפקיד המשנה ליועמש"ית

לאחר שהוועדה לאיתור מועמדים למילוי משרת המשנה ליועמ"ש (מנהל מערך הייעוץ וחקיקה) בראשות היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה החליטה פה-אחד להמליץ לתפקיד את עו"ד שרון אפק, קיבל שר המשפטים את ההמלצה ויביא את מינויו של אפק בפני הממשלה בישיבתה הקרובה.

עו"ד שרון אפק (51), בעל תואר ראשון במשפטים בהצטיינות מטעם אוניברסיטת תל אביב ותואר שני במשפטים בהצטיינות יתרה מטעם אוניברסיטת תל אביב. הוא בעל תואר שני בביטחון לאומי בהצטיינות מטעם אוניברסיטת חיפה במסגרת המכללה לביטחון לאומי.

בשירותו הצבאי שימש במגוון תפקידי פיקוד ומטה בפרקליטות הצבאית, ובהם ראש ענף ביטחון וקשרי חוץ, סגן ראש מחלקת הדין הבינלאומי, עוזר הפרקליט הצבאי הראשי ופרקליט חיל האוויר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היה היועץ המשפטי לאזור יהודה והשומרון, ובהמשך כיהן כסגן הפרקליט הצבאי הראשי וכמפקד מגמת אפק במכללה הבין-זרועית לפיקוד ומטה של צה"ל. בשנת 2015 התמנה עו"ד שרון אפק לתפקיד הפרקליט הצבאי הראשי ומילא את התפקיד עד 2021.

ב-16 בדצמבר 2021 הודיעה העמותה למשפט ציבורי בישראל על אפק כזוכה בפרס גורני למשפטן בשירות הציבורי לשנת 2021.

השר סער אמר: " עו"ד שרון אפק הוא מופת של מצוינות ושל שירות ציבורי ואני משוכנע ביכולתו לתרום תרומה ייחודית ומשמעותית למשרד המשפטים ולמערך של השירות המשפטי הציבורי".

ח"כ שלמה קרעי (ליכוד) הגיב למינוי: "המשימה הראשונה של ממשלת הימין הלאומית שתקום בקרוב בעזרת ה', תהיה להעיף את האיש הזה מתפקידו באופן מיידי. אותו ואת מי שבחר בו. "ותשליך במצולות ים כל חטאתם" – כל חברי כנופיית שלטון החוק, כל השותפים לקנונייה נגד המדינה היהודית והדמוקרטית שלנו, יילכו הביתה."

צילום: דובר צה"ל

Back to top button