מבזקיםפוליטי / מדיני

"עשינו את זה! הסכם הסטורי בחקלאות!": בממשלה מברכים על ההסכמות בענף ההטלה

יו"ר מפלגת העבודה, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, חה"כ מרב מיכאלי בירכה לפני זמן קצר (רביעי) על ההסכמות שהושגו בענף ההטלה במסגרת המאבק שהובילה מפלגת העבודה. לברכותיה של מיכאלי הצטרפו שר הביטחון בני גנץ וסגנו אלון שוסטר.

"עשינו את זה! הסכם הסטורי בחקלאות!" כתב מיכאלי בחשבון הטוויטר שלה והוסיפה "כל השנה נאבקנו, והשגנו גם מחירים הוגנים לביצים וגם הגנה על הלולנים שלנו, שהם פטריוטיות ופטריוטים ישראלים. כבוד גדול ליו"ר סיעת העבודה, ח"כ רם שפע, שניהל את המו"מ ברגישות ובחוכמה והביא להישג אדיר. מפלגת העבודה ואני נמשיך לפעול לאור המחוייבות העמוקה שלנו למי ששומרים לא רק על הציונות האמיתית ועל ההתיישבות האמיתית, אלא גם על הדבר הבסיסי ביותר של ביטחון המזון שלנו."

שר הביטחון ויו״ר כחול לבן בני גנץ בירך על ההסכם בענף ההטלה: "רצון טוב מביא תוצאות טובות. אנחנו ממשיכים לקדם רפורמה חשובה בחקלאות, וממשיכים לשמור על החקלאים. אני מברך את שרי האוצר והחקלאות, ראשי ארגוני החקלאים וחברי הכנסת של השדולה החקלאית בהובלת אלון שוסטר, על הסיכום החשוב שהגיעו אליו בענף ההטלה. נמשיך לפעול בכדי לקדם את החקלאות הישראלית ולפתור את המחלוקות גם בענפי הצומח לטובת הצרכן הישראלי, החקלאים, והכלכלה הישראלית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סגן שר הביטחון אלון שוסטר התייחס להסכם ואמר: "לאחר מו"מ ממושך ורגע לפני ההצבעה במליאת הכנסת על הצו: הצלחנו להביא להישג שלמעלה מעשור ייחלנו אליו בתחום ההטלה. כפי שאמרנו לאורך כל הדרך, לא נשאיר אף אחד מאחור. היום אנחנו מביאים בשורה לענף ההטלה ואני מקווה שבקרוב נצליח להגיע להישג דומה גם בענפים האחרים. חקלאי ישראל, בדגש על יצרני הביצים בגליל, על גבול הצפון, מביאים הישג גדול ששנים ייחלו אליו. ‏אני מברך את שרי החקלאות והאוצר, את מנכ״ל משרד רה״מ, את הנהגת החקלאים ואת חבריי לשדולת החקלאות בכנסת על ההישג הגדול. כעת, נמשיך לפעול למען הישג דומה בענפי הצומח, נמשיך להגן על ביטחון מזון לתושבי ישראל ועל חקלאות ישראלית יציבה."

ביצים
Image by Moira Nazzari from Pixabay

Back to top button