מבזקיםצבא וביטחון

מסלול פיקוד חדש בפנימיות הצבאיות: "מארג ייחודי של מיזמים שמקדם משרד הביטחון"

האגף הביטחוני-חברתי במשרד הביטחון, בשיתוף עם אגף כוח האדם וזרוע היבשה בצה"ל, משיקים מסלול חדש בפנימייה הצבאית לפיקוד בחיפה ובפנימיית אור עציון: מחניך בפנימייה ועד לתפקיד מפקד פלוגה (מ"פ) בזרוע היבשה.

שר הביטחון בני גנץ התייחס למסלול החדש ואמר: "הפנימיות הצבאיות הן חלק ממארג ייחודי של מיזמים שמקדם משרד הביטחון ביחד עם צה"ל לחיזוק ההון האנושי המגיע לצה"ל, ולאפשר הזדמנות שווה לכל צעיר. נמשיך לפעול להרחבת ההשתלבות של כל חלקי החברה הישראלית ולחיזוק שדרת הפיקוד בצה"ל."

בוגרי הפנימיות שימצאו מתאימים לתכנית ויבחרו להשתתף בה, ימלאו לאורך שירותם הצבאי מספר תפקידי פיקוד מחייבים, יבצעו הכשרה צבאית ואקדמית במכללה לפיקוד טקטי וישובצו כמפקדי פלוגות. התוכנית תפוקח על ידי זרוע היבשה, והיא תזכה את המשתתפים בה בתנאי שירות ייחודיים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפנימיות הצבאיות, חיפה ואור עציון, פועלות זה עשרות שנים ומפתחות דורות של לוחמים בעלי ידע צבאי נרחב ומערכת ערכים, השמה לנגד עיניה תרומה יוצאת דופן בשירות הצבאי. מסלול זה מהווה נדבך נוסף בשורה של תכניות מותאמות לצרכי הצבא ולרצון הפרט, המפותחות בימים אלה, מתוך כוונה להציב במסגרות הלוחמות, שהן ליבת הצבא, את המפקדים המתאימים ביותר.

צילום: הפנימיה הצבאית בחיפה
צילום: הפנימיה הצבאית בחיפה
צילום: הפנימיה הצבאית בחיפה
צילום: הפנימיה הצבאית בחיפה

Back to top button