מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום הוגש נגד שלושה ממשפחת ג'רושי בגין שוד מועדון הימורים בבת ים

משטרת ישראל התירה היום (חמישי) לפרסום כי היחידה המרכזית של מחוז מרכז עצרה ארבעה מבני משפחת ג'רושי ברמלה בחשד לשוד מועדוני קלפים, במסגרת האכיפה הממוקדת נגד מחוללי פשיעה בגזרת המחוז. אתמול הוגש כתב אשום נגד שלושה מהם וחשוד נוסף שנעצר אתמול, הוארך מעצרו בחמישה ימים.

חוקרי היחידה המרכזית במחוז מרכז פתחו לפני כשבועיים בחקירה עם קבלת דיווח על שוד שבוצע במועדון הימורים בבת ים, בסיומו נעצרו שלושה חשודים, תושבי רמלה בשנות ה- 20 לחייהם.

מהחקירה עלה כי שניים מהנאשמים תקפו מספר שבועות קודם לכן, מהמרים ששהו במועדון הימורים ברמלה תוך שהם שוברים בקבוק על ראשו של אחד מהם ושודדים את מפתחות רכבו של קורבן נוסף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהמשך נטשו הנאשמים את הרכב תוך שהם מסירים ממנו את לוחיות הזיהוי שלו. בתאריך 30.5.22 הגיעו שניים מהנאשמים למועדון הימורים בבת ים תוך שהם נכנסים בתחבולה למועדון, כאשר אחד מהם מאיים על השומר במקום בסכין והנאשם השני שודד את המהמרים במקום בסכומים של אלפי ש"ח מכל אחד מהם באמצעות אקדח איירסופט שהיה ברשותו.

פעילות מהירה של שוטרי הסיור הביאה כעבור זמן קצר למעצרם של הנאשמים והם הועברו לחקירה במשרדי היחידה המרכזית של מחוז מרכז אשר אספה נגדם ראיות באמצעות מעבדות המשטרה ותוך שימוש בטכנולוגיות שונות.

מעצרם של שלושת הנאשמים הוארך מעת לעת ואתמול כאמור הוגש נגדם כתב אישום בבית המשפט המחוזי בלוד.

במקביל להגשת כתב האישום המשיכו חוקרי היחידה המרכזית במלאכת איסוף הראיות על מנת להביא למעצרו של חשוד נוסף – אף הוא תושב רמלה ואתמול הוארך מעצרו בבית המשפט בראשון לציון עד לתאריך 21.6.22.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button