מבזקיםמשפטי/פלילי

הפרקליטות הגישה עתירה להכרזה על שלושה ישראלים כבני הסגרה לאיטליה

המחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים עתירה להכרזתם של דניאל כהן, עמוס ברזילי ודניאל קורדיאן, בני הסגרה לאיטליה, לצורך העמדתם לדין שם בעבירות של פעילות בארגון פשיעה, מרמה בנסיבות מחמירות, פעילות פיננסית בלתי-חוקית והלבנת הון, כולן בנסיבות מחמירות של פשיעה בינלאומית.
 
המבוקשים נעצרו לבקשת רשויות איטליה ב-15.6.22 בידי מפלג ההונאה של מחוז תל אביב, לאורו של צו מעצר, שהוצא נגדם לאחר שבחקירה בינלאומית סבוכה נמצא כי שימשו בתפקידים בכירים במיזם מרמה חוצה גבולות, שברשתו נפלו עשרות קורבנות באיטליה ובמדינות נוספות. על פי רשויות איטליה, חברי הקבוצה פעלו מחוץ לאיטליה והפעילו רשת של אתרי אינטרנט, שנחזו להיות זירות לגיטימיות למסחר במוצרים פיננסיים.

מוקדנים, אשר פעלו במסגרת המיזם הפלילי, יצרו קשר עם קורבנות והבטיחו תשואות נכבדות שיצמחו להם בגין השקעות פיננסיות. לאמיתו של דבר, לא נערך כל סחר עבור המשקיעים, שהתפתו להעביר לידי המיזם את כספם. הכספים שהתקבלו במרמה מהקורבנות, נאמדים בסכום כולל של מיליוני אירו.
 
התיק מטופל על ידי עוה"ד רותי פאוזנר ושרון הורביץ מהמחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה בשיתוף עם חוליית אינטרפול במטה הארצי.

אילוסטרציה. צילום: freeimages

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button