מבזקיםמשפטי/פלילי

הרצח ברמת גן: החשוד בירי יובא להארכת מעצר בבית המשפט בתל אביב

החשוד ברצח שאירע הבוקר (שבת) ברמת גן, תושב פתח תקווה בן 70, יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

הדיווח על הירי התקבל בשעה 10:26 במוקד 101 של מד"א במרחב דן. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת האירוע ברחוב הרי הגלעד ברמת גן דיווחו על גבר כבן 60 שסבל מפציעות חודרות כתוצאה מהירי וללא סימני חיים והם נאלצו לקבוע את מותו במקום.

חובש רפואת חרום במד"א, אלמוג קדם ופאראמדיק מד"א אליאס גרייס, סיפרו: "כשהגענו, הובילו אותו למקום האירוע. ראינו גבר כבן 60 שוכב מחוסר הכרה עם פציעות חודרות. ביצענו בדיקות רפואיות. הוא היה ללא סימני חיים, ונאלצנו לקבוע את מותו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כוחות משטרה גדולים שהגיעו למקום, מצאו את הגבר כשהוא ירוי ללא סימני חיים ואת החשוד בירי ועצרו אותו.

מבדיקה ראשונית של האירוע מסתמן כי הרקע הוא ככל הנראה סכסוך משפחתי. הנרצח הוא אבא של אישה הנמצאת בתהליך גירושים. היא התגוררה עם בעלה בקריית אונו וככל הנראה עזבה והלכה לגור עם הוריה בדירה בבניין מגורים סמוך לבורסה ברמת גן.

על פי החשד, אביה של האישה שב מבית הכנסת והחשוד בירי, אבי הבעל, בן ה-70 המתין לו בחוץ, כשהגיע ירה בו בחדר המדרגות בקומה למעלה.

סנ"צ רותם וסקר, מפקד תחנת בני ברק-רמת גן אמר בזירת הרצח: "בשעה 10:25 התקבלו במוקד 100 של מחוז תל אביב מספר קריאות על אירועי ירי. ניידות הגיעו למקום תוך 3 דקות ובסמוך לזירת האירוע איתרו את החשוד, יחד איתו נמצא האקדח. בקומה למעלה אותר המנוח. הנסיבות נחקרות והכיוון שנבדק כרגע הוא על רקע סכסוך משפחתי".

גורמי משטרה ציינו כי הזוג אינו מוכר למשטרה או לשירותי הרווחה וכי לא היה ידוע דבר על סכסוך בין בתו של הנרצח לבין בנו של החשוד ברצח.

שכנים סיפרו כי "מדובר במשפחה נורמטיבית לחלוטין ומה שקרה מאוד מפתיע. נשמע ירי ולאחר מכן צעקות רמות. תוך זמן קצר הגיעו שוטרים וכוחות ההצלה למקום".

זירת האירוע הבוקר ברמת גן. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת האירוע הבוקר ברמת גן. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

יש לציין כי מדובר בגל רציחות חריג שאירע בזמן קצר יחסית מאז אתמול. ביממה האחרונה נרצחו שישה בני אדם והאירוע הבוקר מתווסף לרשימה הטרגית.

אתמול (17 ביוני): מעט לאחר חצות נמצאו מחמוד פייסל פאחורי ועלי וג'די פאחורי, קרובי משפחה כבני 25 תושבי נצרת, כשהם ירויים בתוך רכב בכביש 75 מתחת למחלף שער העמקים, סמוך לקריית טבעון.

בשעה 16:43 הוזעקו צוותי מד"א לסמטת גדוד הפורצים באשקלון לאחר שצעיר בן 24 נדקר למוות.

כמה שעות לאחר מכן בשעה 22:16 הוזעקו צוותי מד"א ממרחב שרון לכפר קרע, שם נורה למוות גבר כבן 38.

זמן קצר לאחר מכן בשעה 23:39 הוזעקו צוותי מד"א ממרחב כרמל לבניין מגורים ברחוב חפץ חיים בקרית אתא לאחר שתושב קריית חיים, בן 42 המוכר למשטרה, נורה למוות ליד האופנוע שלו בכניסה לבניין.

בסביבות השעה 00:30 נורה למוות זיאד סמיר איוב בכפר נחף.

היום בשעה 10:26 אירע כאמור הרצח ברמת גן בו נורה למוות גבר כבן 60, על פי החשד על ידי אבי הבעל של בת המנוח הנמצאים בהליכי גירושים, תושב פתח תקווה בן ה-70.

Back to top button