לבנוןמבזקים

חיזבאללה פרסם תיעוד מפיגוע החטיפה של גולדווסר ורגב בשנת 2006

ארגון הטרור חיזבאללה פרסם אמש (שבת), לרגל 40 שנה לארגון, סרטון חדש המתעד את פיגוע החטיפה של אהוד גולדווסר ואלדד רגב ב-12 ביולי 2006, שהוביל למלחמת לבנון השנייה שנמשכה 34 ימים.

בתיעוד שאורכו 2 דקות ו-20 שניות נראים מחבלי הטרור של חיזבאללה מבצעים ירי כבד לעבר הג'יפ הממוגן של החיילים ולאחר מכן רצים לעברו על מנת ללכוד אותם.

בתיעוד נראים המחבלים כשהם מוציאים את החיילים מהג'יפ ונמלטים איתם בחזרה לשטח לבנון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יש לציין כי לא מדובר בתיעוד ראשון של האירוע ופורסמו קטעים שונים בשנת 2012 ומספר שנים לאחר מכן ב- 2018 ואחד נוסף לפני שנה ב-12 ביולי 2021 במלאת 15 שנים לפיגוע. הקטע הראשון שפרסם חיזבאללה בשנת 2012 היה חלקי וללא הקטע שבו נראים מחבלי הארגון מוציאים את החיילים מתוך הג'יפ, זאת בכדי להסתיר את מצבם של לוחמי צה"ל בשעת החטיפה.

בתיעוד הפעם נראה, כי בניגוד להערכות בישראל, החיילים היו בעודם בחיים בזמן החטיפה ואף נראה אחד מהם בפנים מטושטשות כשהוא עומד על רגליו ונגרר על ידי המחבלים לתוך שטח לבנון.

בפיגוע הקשה מלבד שני החיילים שנחטפו נהרגו שלושה חיילי צה"ל ושלושה נוספים נפצעו קשה.

שנתיים לאחר החטיפה, ב-16 ביולי 2008, הוחזרו גופותיהם של חיילי צה"ל, אהוד גולדווסר ואלדד רגב כחלק מעסקת חילופי שבויים עם חיזבאללה, בה שוחרר המחבל סמיר קונטאר, ארבעה אסירים נוספים וכ-199 גופות של מחבלי חיזבאללה.

תגובה אחת

  1. אירגון ארור.עם שכן ארור.וכל תומכיו ארורים.רק להכות בהם ללא רחם.אין לעשות איתם שלום לעולם.
    "כי מצפון תפתח הרעה".

Back to top button