חדשות הארץמבזקים

השר בר לב על גל הרציחות בימים האחרונים: "מכה קשה למאבק שלנו בפשיעה"

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, קיים לפני זמן קצר (ראשון) הערכת מצב מיוחדת בתחנת משטרת הגליל המערבי, בעקבות התגברות מעשי הרצח שאירעו בימים האחרונים.

בהערכת המצב השתתפו מנכ"ל המשרד לביטחון הפנים, תומר לוטן; מפכ"ל המשטרה רב-ניצב קובי שבתאי; מפקד מחוז הצפון ניצב שמעון לביא; מפקד מחוז חוף ניצב יורם סופר; ראש אגף החקירות והמודיעין ניצב יגאל בן-שלום; ראש אגף סיף ניצב נתן בוזנה, ובכירים נוספים.

צילום: דוברות המשרד לביטחון פנים

השר בר-לב אמר בסיום הערכת המצב: "ההתדרדרות בימים האחרונים, בעקבות אירועי הרצח ברחוב הערבי, מהווה מכה קשה למאבק שלנו בפשיעה. האירועים האלו לא ירפו את ידינו במאבק בפשיעה ברחוב הערבי, כי אם להיפך. למרות ההתדרדרות בימים האחרונים, המאבק שלנו בפשיעה ברחוב הערבי הוא נכון והוכיח את עצמו בשנה החולפת – אך הוא גם ארוך, מורכב ומאתגר, ויש בו רגעים של סיפוק, לצד רגעי צער ואכזבה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אנו נחושים להמשיך להיאבק בפושעים ביד קשה ובכל האמצעים העומדים לרשותנו, ואין לי ספק שנצליח. איננו משלימים עם ההתדרדרות הזו כגזירת גורל, ומשטרת ישראל עושה הכול כדי להניח את היד על הרוצחים, שולחיהם ומחוללי פשיעה נוספים. אני מחזק את המשטרה שממשיכה להיאבק בנחישות בפשיעה". הוסיף בר לב.

צילום: דוברות המשרד לביטחון פנים

Back to top button