צרכנות

גן אירועים בורג' בנימינה, חווית אושר בהזמנה אישית

קרדיט לתמונה: בורג' בנימינה

כשאנחנו חוגגים אירוע אנחנו רוצים לחוות אושר, יחד עם המוזמנים שלנו, עם המשפחה האוהבת והחברים הקרובים, לא משנה באיזה אירוע מדובר, החוויה היא זו שנצרבת לנו והטעם שלה נשאר לנצח.

כשאנחנו שוקלים היכן לערוך את האירוע שלנו כדי להשאיר לאורחים ולנו טעם של אושר, אנחנו צריכים לקחת בחשבון משתנים רבים, החל ממיקום, סגנון, מראה, חשיבה לפרטים הקטנים, טעמים וחוויה כוללת, את כל אלו ניתן למצוא במקום אחד. בורג' בנימינה. גן אירועים פתוח בטבע הישראלי האותנטי.

מה זה הבורג' ?

בורג' בנימינה הוא גן אירועים קסום ומיוחד, במבנה פתוח, בסגנון ישראלי אותנטי ואיכותי. המקום בו נפגשים טבע והיסטוריה, ומתמזגים לתוך מרחב מיוחד שלא תמצאו בשום מקום, מצד אחד מקום שאוצר בתוכו היסטוריה עשירה של מאות שנים, סיפורים אנושיים שזורים בין האבנים לבין מטעי האבוקדו, ומצד שני טבע פראי, מרחב שמים, ופרדסים. חתונה בטבע

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רחבות דשא עצומות ומרחב ירוק של ציור ממש, לצד טרסות עתיקות יומין במראה מרהיב, מקום שייתן לכם תחושת נוחות וטבעיות, לצד נופים חד פעמיים, התחלה טובה לאירוע נהדר.

מטבח ישראלי אותנטי

בדיוק כמו האווירה הכללית, הנוף, והשילוב החד פעמי בתוך גן האירועים, כך גם הצד הקולינרי של הבורג'. מדובר במטבח אותנטי, כשכולו מורכב מתוצרת מקומית ישראלית משובחת וטרייה, מנות גורמה עם ערכים תזונתיים טובים, הכל מגיע מהחווה ומהשדה ישירות אל השולחן.

שפע של מאכלים טעימים, מבחר עשיר, ומגוון סגנונות בישול ואפייה. הכל מוגש בצורה אסתטית ומיוחדת, בטעם שאתם תבחרו. השפים במטבח של בורג' בנימינה מעניקים לאורחי המקום חוויה קולינרית חד פעמית, משובחת, שתגרום לאורחים שלכם ליהנות ללא הפסק מכל רגע ומכל טעימה.

תוכלו לבקש קונספט קלאסי יותר, גם בעיצוב וגם בקולינריה, או סגנון מסיבה, מנות צד ומנות מרימות, אלכוהול משובח, או בסגנון כפרי יותר הכולל סלסלות פירות וירקות, לחמים משובחים ואוכל מותאם אישית. גם בצד הקינוחים תוכלו למצוא אצלנו מבחר גדול של קינוחים עשויים ביד אמן, מתוקים יותר ופחות, ואפילו בריאים.

תאורה כמו בחו"ל ואווירה ישראלית

בגן אירועים בורג' בנימינה תוכלו למצוא גשר תאורה ייחודי בעיצוב מודרני ומוקפד, עליו מנצח תאורן מקצועי שיעניק נופך שובב ושמח לאירוע שלכם, יקפיץ אתכם אל רחבת ריקודים עצומה ומאווררת בה תוכלו לשמוח יחד אל תוך הלילה, עם הקרובים וכל האהובים שלכם במרחב נעים ואקוסטיקה נהדרת.

אתם תוכלו לבחור את הסגנון, את התאורה, את הצבעים, כל האושר, הוא שלכם ומותאם לרצונותיכם.

אנחנו נעמיד לרשותכם את בעלי המקצוע הטובים ביותר מן השורה הראשונה, הם יעניקו לכם שירות בכל התהליך, החל מבחירת הקונספט של האירוע, דרך סידור האולם והמתחם, עיצוב בסגנון מותאם אליכם, קולינריה בטעם שלכם, כולנו יודעים שאלוהי האושר נמצא בפרטים הקטנים. אתם תספרו לנו מה אתם רוצים, ואנחנו נדאג לכל השאר, מבלי להטריד אתכם יותר מדי.

תסמכו עלינו, אנחנו בבורג' בנימינה מעניקים לאורחים שלנו אושר בהזמנה אישית. לכם נותר רק להגיע לחוות את המקום, לטעום את המנות ולהתחיל לדמיין את האירוע שלכם מאושר ומיוחד בדיוק כפי שאתם.  חתונה בטבע

Back to top button