מבזקיםפוליטי / מדיני

התגובות להחלטת בנט ולפיד: "עם ישראל חי! לא עוד פילוג לא עוד שיסוי"

החלטתם של ראש הממשלה נפתלי בנט ושר החוץ יאיר לפיד, בדבר פירוק הקואליציה והחלפת התפקידים ביניהם, עוררה סערה גדולה וגררה תגובות רבות מכל קצוות הקשת הפוליטית.

יו״ר הציונות הדתית, ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ הגיב להחלטה ובירך: "עם ישראל חי! לא עוד פילוג לא עוד שיסוי. בקרוב בעזרת השם אחדות יהודית, ציונית ולאומית אמיתית שתנהיג את ישראל."

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר אמר: "מקווה ששחר חדש יקום על מדינת ישראל. העם זקוק לממשלת ימין ימין מלא מלא, שתתקן את הנזק שעשתה כאן הממשלה המסוכנת ותחזיר את הביטחון לרחובות. בעזרת השם, עכשיו תור הימין לנצח!".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
שימוש חופשי ללא קרדיט
צילום: סיעת הציונות הדתית

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן ממפלגת הליכוד כתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "תם ונשלם" וחבר הכנסת המורד מימינה, עמיחי שיקלי כתב: "תחילת תנועה".

חברת הכנסת ממפלגת העבודה, אמילי מואטי הודתה לבנט וכתבה: "מה שלא יהיה ולאן שלא נמשיך מכאן – תודה בנט".

שר הביטחון ויו״ר כחול לבן בני גנץ כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אנו חותמים הערב לצערי את פרק ממשלת השינוי. ממשלה שבשנת פעילותה עשתה רבות למען החברה הישראלית, ביטחונה וחוסנה ותמשיך לפעול למענה גם בתקופת המעבר. בעת הזו אני מודה לראש הממשלה נפתלי בנט שעשה מאמצים משמעותיים כדי להוביל אותה, ומאחל בהצלחה לשר החוץ ‪יאיר לפיד לשייכנס לתפקיד ראש הממשלה בקרוב. בחירות ותקופות של חוסר יציבות אינן דבר טוב – אך נצא אליהן נחושים במטרה לשים את ישראל ואזרחיה לפני הכל". הוסיף

Back to top button