מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו תוקף את ממשלת בנט לפיד: "הם לא דואגים לאף אחד חוץ מלעצמם"

ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה, בנימין נתניהו קיים לפני זמן קצר (שני) הצהרה בכנסת. זאת לאחר הודעת בנט ולפיד על פיזור הכנסת והליכה לבחירות.

בפתח דבריו התייחס נתניהו לתוכניותיו לאחר שיחזור לשלטון לטענתו: "אני מחוייב להביא עוד הסכמי שלום, אני משוכנע ויש לי סיבה לומר זאת, שיהיו עוד הסכמי שלום – ליהודים וערבים כאחד. אנשים מחייכים הערב משום שהם מרגישים שאנחנו נפטרים מהממשלה הגרועה בתולדות ישראל. זאת ממשלה שנכנעה לטרור, לסחטנות, איבדה את היכולת לשלוט בערי ישראל. המדינה נשמטה מתחת לרגלינו בממשלה הזאת. תחושה של אובדן הביטחון האישי, דבר שמטריד את כולם. יוקר המחייה שמאמיר לשיאים חדשים ואובדן הגאווה הלאומית, אנשים שחוששים להניף את דגלי ישראל."

בנוסף, אמר נתניהו דברי ביקורת על הממשלה: "אלה דברים שפגעו בכל אזרחי ישראל בלי יוצא מן הכלל. נדרש תיקון יסודי אחרי השיתוק הזה. הם לא דואגים לאזרחי ישראל, הם לא דואגים ליהודה ושומרון, הם לא דואגים לאף אחד חוץ מלעצמם. יש כאן צורך לשקם את מדינת ישראל ואני מתכוון להקים ממשלה לאומית רחבה, חזקה ויציבה. אנחנו בטוחים ביכולת שלנו לנצח בבחירות אבל הצענו כמה פעמים ממשלת ימין עוד בכנסת הזאת שיש בה רוב ימני. על גדעון סער: ״הוא פוסל אותי אבל יושב עם האחים המוסלמים שתומכים בטרור״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות הכנסת – שמוליק גרוסמן

Back to top button