מבזקיםמשפטי/פלילי

המשטרה: עצרנו "חוליית חיסול" רגע לפני שהצליחו לממש את כוונתם

במסגרת סכסוך מתמשך בין ארגוני הפשיעה בדרום, שכלל לאחרונה ניסיונות פגיעה הדדיים בין הצדדים, מבצעת ימ"ר לכיש של המחוז הדרומי פעילות סמויה, במטרה להתחקות אחר המעורבים באירועי הפשיעה האלימה ולסכל כוונות פגיעה נוספות.

בימ"ר לכיש הבינו לפני מספר שבועות כי ישנה התארגנות של "חוליית חיסול" המונה חמישה חשודים מאזור הדרום, שבכוונתם לפגוע בטווח הזמן המידי באדם המתגורר בישוב ניצן, ולצורך כך התחמשו בנשקים, שכפ"צים ורכב גנוב.

לפני כחודש, בתאריך ה- 27 במאי בשעות הלילה, במהלך פעילות שוטרי הימ"ר, יחד עם יחידות מחוזיות, היחידה האווירית, יחידת יואב ותחנת אשקלון, על אותה "חוליה", התחזק החשד כי הם מתכוונים להוציא לפועל את ניסיון החיסול, ולצורך כך התחמשו בשני נשקים מסוג אקדח ורובה קלצ'ניקוב שהיו אמורים לכאורה לשמש אותם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עת שהחשודים עשו דרכם ברכב הגנוב לעבר הישוב, ולפני שהצליחו להתארגן ולממש את כוונתם, הוחלט בימ"ר לבצע את מעצרם, לתפוס את הנשקים ולסכל את ניסיון החיסול.

ברשותם של החשודים שניסו להימלט תוך ניגוח רכבי המשטרה, נתפסו על גופם שכפ"צים, כפפות והרכב הגנוב בו נסעו.

החשודים בשנות ה 20-30, תושבי הדרום, הובאו לחקירה בימ"ר לכיש, ומעצרם הוארך מעת לעת בבית המשפט.

לאחר גיבוש חומר הראיות נגד החשודים והעברת התיק לעיון הפרקליטות, הוחלט להגיש נגדם היום (שלישי) בבית המשפט הצהרת תובע ובקשה להאריך את מעצרם עד למועד הגשת כתב האישום ובקשה למעצרם עד לתום ההליכים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button