חדשות הארץמבזקים

שרת החינוך מאשימה: "את השביתה הזו האוצר יכול היה למנוע"

שרת החינוך, ד״ר יפעת שאשא ביטון הגיבה לפני זמן קצר (שלישי) להחלטת הסתדרות המורים להחריף את העיצומים ולא לקיים מחר לימודים כלל בכל רחבי הארץ.

בתגובתה, שרת החינוך האשימה את משרד האוצר: "את השביתה הזו האוצר יכול היה למנוע, אבל הם לא מצאו השבוע פנאי אפילו לא לפגישה אחת כדי לקדם את המשא ומתן. זלזול, אטימות ופגיעה חמורה במורים, בהורים ובעיקר בתלמידים."

"באוצר חייבים להתעורר! הסחבת שלכם פוגעת בכולנו. אני קוראת לשר האוצר לפעול באופן מיידי לחידוש המשא ומתן כדי להביא ביחד לפתרון המשבר." הוסיפה שאשא ביטון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת

תגובה אחת

  1. נתחיל מזה כי במגזר ציבורי למורים יש הכי הרבה זכויות – מחופש בתשלום – מה שמוביל לאי-שיוויון במעמד הורים מול מורים. בנוסף, 20 דקות במקום שעת למידה – כשהיינו בסגרים. התנגדות נחרצת של הסתדרות המורים ללמידה בזום עבור ילדים בבידוד וילדים בסיכון רפואי מקורונה – מה שהוביל להסרת מגבלות קורונה והעדר השקעה במניעה וטיפול במדיניות הממשלה – כי כל עוד וכלל הילדים נשלחו ללימודים לא היה טעם במאמצי המניעה. ועוד טענת המורים שללמד בזום זה קשה במיוחד – למרות שבזום למורה יש שליטה מלאה על כיתה, בהבדל משיעור פרונטלי – על-פי דעתי כהורה, שנתיים של קורונה הוכיחו כי למורים בישראל מלבד מורים נפרדים שבאמת השתדלו ולימדו – לא מגיעה תוספת שכר.

Back to top button