מבזקיםפוליטי / מדיני

החל הדיון בהצעות לפיזור הכנסת: "עבורכם, כמה פוליטיקאים קטנים הקנאה העבירה אתכם על דעתכם"

מליאת הכנסת החלה לפני זמן קצר (רביעי) את הדיון בקריאה הטרומית בהצעת חוק התפזרות הכנסת העשרים וארבע, התשפ"א-2021. מדובר ב-11 הצעות שונות שהגישו חברי הכנסת יריב לוין, סמי אבו שחאדה, יצחק פינדרוס, מיכאל מלכיאלי, איימן עודה, אלי כהן, גילה גמליאל, שלמה קרעי, יואב קיש, בועז טופורובסקי, שרן השכל ומוסי רז. מוצע לקבוע שהכנסת העשרים וארבע תתפזר לפני גמר כהונתה.

בדברי ההסבר להצעה של ח"כ לוין נכתב: "מאחר ואין ביכולתה של ממשלת ישראל להנהיג את מדינת ישראל, מוצע לפזר את הכנסת העשרים וארבע ולהכריז על קיום בחירות לכנסת העשרים וחמש וזאת תוך 90 ימים מיום קבלתו של חוק זה בכנסת."

ח"כ יריב לוין: "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. לפני כשנה הושבעה בכנסת הממשלה הגרועה בתולדות ישראל, ממשלה שקמה על בסיס שנאה עיוורת ומעילה חסרת תקדים באמון הבוחרים. נכנסתם למשרדיכם אחרי שהשארנו לכם מדינה משגשגת, בנימין נתניהו כראש ממשלה הוביל את המדינה להישגים אדירים ובהם כלכלה עוצמתית הסכמי שלום פורצי דרך והפיכת ישראל למעצמת אנרגיה עולמית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד תקף לוין את הממשלה ואמר כי "עבורכם, כמה פוליטיקאים קטנים הקנאה העבירה אתכם על דעתכם, זה היה קשה מדי. חברתם לפוליטיקאים קטנים לא פחות שתאוות הכיסא והשררה הניע אותם לוותר על כל ערך אידאולוגי ולרמוס כל התחייבות לבוחר. אין זה פלא שגם אקורד הסיום שלכם נעשה באופן מחפיר. לפיד ובנט ברחו מהספינה הטובעת והכריזו על פירוק הממשלה מאחורי גבם של שותפיהם שהלכו ובאופן מדהים ממשיכים ללכת אחריהם כעדר של כבשים."

צילום: דוברות הכנסת – יהונתן סמייה

Back to top button