מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: ניהל רשת להבאת נשים מחו"ל למטרת זנות

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (רביעי) לבית משפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד רותם הולצמן (52) מכפר סבא בגין עבירות זנות, סרסרות, סמים ועוד. זאת לאחר, שניהל רשת להבאת נשים מחו"ל למטרת זנות.

מהמתואר מכתב האישום עולה כי הנאשם איתר נשים מרחבי העולם, פנה אליהן בשם בדוי באמצעות ה"ווטסאפ" ושכנע אותן להגיע לארץ למטרת עבודה בזנות. בנוסף, ציין הנאשם כי על מנת למקסם את האווירה הוא מחפש נשים שמשתמשות בסמים והוסיף כי במידת הצורך, ילמד אותן כיצד להשתמש בסמים. לאחר שהנשים הביעו את הסכמתן הנאשם רכש להן כרטיסי טיסה וסייע להן לעבור את הגבול לעיתים תוך שהוא מסתייע באחרים על מנת להבריחן לגבולות מדינת ישראל. במהלך שהות הנשים בארץ, הכין הנאשם את סידור העבודה, דאג לאספקת ציוד, הסיע אותן אל בית הלקוח וגבה בתחילת המפגש דמי אתנן מכל לקוח.

כתב אישום - רותם הולצמן

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל לכתב האישום צוין: "… המשיב פעל בצורה של מידור והסתרה, החליף את זהות הנשים המועסקות בזנות בתדירות גבוהה, עשה שימוש בטלפונים מבצעיים תוך הצגתו בפני הנשים והלקוחות בשם שונה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לנאשם יוחסו ארבע עבירות של גרימה לאדם לעזוב את מדינתו לשם עיסוק בזנות, שתי עבירות של ניסיון לגרימה לאדם לעזוב את מדינתו לשם עיסוק בזנות, סרסרות, פרסום שירותי זנות של בגיר, פרסום של הצעה לעיסוק בזנות, החזקת סמים שלא לצריכה עצמית וכן סחר בסמים מסוכנים.

אילוסטרציה. צילום: Pexels

Back to top button