איראןמבזקים

דיווח באיראן: ראש המודיעין של משמרות המהפכה הודח מתפקידו

איראן הודיעה היום (חמישי) באופן רשמי כי בהוראת המפקד העליון של משמרות המהפכה, מונה תת-אלוף מוחמד קזמי לראש ארגון המודיעין של משמרות המהפכה.

בהודעה נמסר כי הוא מחליף את קודמו בתפקיד, חוסיין טייב שישמש מעתה כיועצו של המפקד העליון של משמרות המהפכה, האלוף חוסיין סלמי.

רמזאן שריף, הדובר וראש יחסי הציבור של משמרות המהפכה מסר בהודעתו: "בהוראת האלוף חוסיין סלמי, המפקד העליון של משמרות המהפכה האסלאמית, מונה תת-גנרל מוחמד קזמי ל"ראש ארגון המודיעין של משמרות המהפכה". חוסיין טייב, לשעבר ראש ארגון הביון של משמרות המהפכה, מונה גם הוא ל"יועץ למפקד העליון של משמרות המהפכה" בפקודת הגנרל חוסיין סלמי. ראש ארגון המודיעין החדש של משמרות המהפכה ממונה על "ראש ארגון הגנת המודיעין של משמרות המהפכה" מזה שנים רבות ובעל ניסיון רב בענייני ביטחון ומודיעין."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ראש ארגון הביון של משמרות המהפכה לשעבר והחדש

יש לציין כי ההודעה הרשמית היום מגיעה לאחר שמועות שנפוצו בימים האחרונים על הדחתו של ראש המודיעין, חוסיין טייב אך עד הפרסום הרשמי שום כלי תקשורת במדינה דיווח על כך.

בישראל חשפו כי חוסיין טייב הוא מי שעמד מאחורי הניסיונות להוציא אל הפועל פיגועים נגד ישראלים על אדמת טורקיה. היום, דיווחו הרשויות בטורקיה על מבצע מעצרים במהלכו נעצרו חמישה חברי חולייה אזרחי איראן שתכננו להתנקש בדיפלומט ישראלי לשעבר ובאשתו.

Back to top button