בריאותמבזקים

200 מנהלים ובכירים מצמרת בתי החולים בעולם יגיעו לבחון פיתוחים ישראליים

חברת איידוק, המפתחת פתרונות בינה מלאכותית מצילי חיים ושצמחה בשיבא, גייסה בימים האחרונים 110 מיליון דולר וסך הגיוסים שלה עומד כעת על 250 מיליון דולר.

כ-50 סטארט-אפים הוקמו בשנים האחרונות ב-ARC, זרוע החדשנות של שיבא. שוויין הכולל של החברות שבהן יש ל-ARC שותפות הוא כ-1.24 מיליארד דולר. בואו להכיר את האקזיטים הרפואיים של העתיד. המרכז הרפואי שיבא גאה להציג את רפואת המחר בכנס ARC SUMMIT – אירוע השיא בחדשנות הרפואית של שיבא ושל ישראל.

כנס ARC SUMMIT יתקיים ביום שלישי, 28 ביוני, במלון הילטון ת"א (17:30-9:00), וביום רביעי, 29 ביוני, במרכז הרפואי שיבא (15:00-8:30).

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הכנס הבינלאומי, המתקיים לראשונה מאז הקורונה, מושך אליו בכירים מצמרת בתי החולים, כמו ד"ר ג'ון האלמקה, נשיא פלטפורמת הדיגיטל של מאיו קליניק בארה"ב – המדורג במקום הראשון ברשימת בתי החולים הטובים בעולם של מגזין ניוזוויק; פרופסור אנדרו טיילור, מנהל החדשנות של GOSH לונדון – המדורג שלישי ברשימת בתי החולים הטובים בעולם לילדים, בכירים מגוגל, אמזון ואינטל, מנהלים ואנשי מפתח מעולמות הרפואה, תעשיית הפארמה, ההיי-טק, שוק ההון, האקדמיה והממשל מישראל ומחו"ל.

למשתתפים ניתנת הזדמנות חד פעמית להיחשף לפיתוחים הטכנולוגיים החדשניים של שיבא ולחוות בעצמם את פתרונות הבריאות הדיגיטלית. בכנס יוצגו לראשונה פיתוחים וניתוחים חדשניים שמעולם לא פורסמו בעבר. כמו כן תיחשף לראשונה ARC גלובל, המחלקה הבינלאומית, במלוא היקפה ועוצמתה, ותתקיים תחרות סטארט-אפים עם פרס יוקרתי לזוכה.

צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button