מבזקיםפוליטי / מדיני

הסערה סביב חוק המטרו: "זו פגיעה בחברה הישראלית ובעתידה"

ועדת החוקה, בראשות חה"כ גלעד קריב החלה היום (שלישי) את דיוניה בהצעת חוק הבחירות לכנסת העשרים וחמש (הוראות מיוחדות ותיקוני חקיקה), התשפ"ב–2022, לאחר שמועד הדיון נקבע מחדש מספר פעמים במהלך היום. במהלך הדיון תקף קריב את האופוזיציה על הקשיים שהיא מערימה בנושא חוק המטרו.

בפתח הדיון אמר ח"כ קריב: "גם במציאות של כנסת סוערת וכנסת רווית מתחים – לא כך היה ראוי להיראות השבוע האחרון והשעות האחרונות של פעולת הכנסת. אנחנו נמצאים בשיאו של אבסורד, בו סירוב עיקש של חלק מסיעות האופוזיציה לקדם בהסכמה חוקים, שהשפעתם המיטיבה על החברה הישראלית דרמטית, לא פחות מכך."

"חוק המטרו, שהבית הזה שקד עליו במשך חודשים ארוכים, הוא חוק מורכב, שאמור להסדיר את מיזם התשתיות המרכזי של העשור הבא. פרויקט שאין ישראלי אחד שאינו מבין את חשיבותו." הוסיף קריב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, אמר קריב: "הניסיון לקחת את הפרויקט החשוב הזה, ואת עבודת הכנסת סביבו בחודשים האחרונים, כבני ערובה, לטובת גחמות פוליטיות – לא ברור. גם באופוזיציה מתקשים להבין עד המהלך הזה עד הסוף. זה למעשה בפגיעה בחברה הישראלית ובעתידה, ואני מאוד מקווה שלפחות ביממה הקרובה נעביר את המסר שמה שעומד לנגד עיני 120 חברות וחברי הבית הזה – זה טובתם של אזרחי ישראל".

צילום: דוברות הכנסת

Back to top button