מבזקיםפוליטי / מדיני

סער משבח, בן גביר תוקף: התגובות לפרישת בנט

ראש הממשלה, נפתלי בנט פרסם לפני זמן קצר (רביעי) הודעה בדבר פרישתו מהחיים הפוליטיים לעת עתה והעברת הנהגת מפלגת ימינה לאיילת שקד. בנט מסר הצהרה לציבור בה אמר כי "הכי טוב בעת הזאת שהקואליציה והאופוזיציה יתאחדו להקים ממשלה רחבה". בנוסף אמר כי "מבקש להודות לאיילת שקד שתקבל לידיה את הנהגת המפלגה ותובילה לטובה".

התגובות מכל קצוות הקשת הפוליטית לא איחרו לבוא, חברי הקואליציה והממשלה שיבחו את בנט והוד על תפקידו, כאשר מנגד, תקפו חברי האופוזיציה, "ברוך שפטרנו", אמרו.

סגן רה״מ ושר המשפטים גדעון סער כתב בחשבון הטוויטר שלו: ״נפתלי בנט הוא פטריוט ישראלי. הוא היה ראש ממשלה טוב שמלא את התפקיד באופן ממלכתי. עבדנו בשיתוף פעולה מלא למען ישראל ואזרחיה. אני משוכנע שהוא עוד יחזור לשרת את המדינה בעתיד. נפתלי, תודה ובהצלחה!״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר התקשורת יועז הנדל שיבח את בנט ואמר: "תודה רבה ראש הממשלה בנט. ‏עשית את מה שהיה שנכון למדינה בהקמת הממשלה, על אף המחירים הכבדים ששילמת. זה היה קשה ומסובך. שמת את טובת המדינה לפני הכל והתנהלת בממלכתיות ובאחריות. ‏ההיסטוריה קובעת, לא הרשתות החברתיות. עם ישראל חייב לך תודה על שנה של הנהגה ושותפות. תודה נפתלי."

ח״כ רם שפע, יו״ר סיעת העבודה הודה לרה״מ בנט על שנה של כהונה ייחודית לטענתו: "כל אזרח מתון צריך לעצור הכל ולומר לך תודה גדולה ראש הממשלה נפתלי בנט. תודה על שנה שבה הוכחת שאפשר אחרת. תודה על שנה היסטורית שבה ישבנו יחד בקואליציה המגוונת ביותר שהייתה פה. תודה על שנה של תקווה שבה דתיים וחילוניים יכולים למצוא פשרות. תודה שהיית אמיץ ולא פחדת ללכת נגד הזרם הרעיל של נתניהו. תודה שהזכרת שרה"מ יכול להיות ממלכתי ולכבד את כלל האזרחים. תודה שהזכרת שאנחנו עם אחד, ושפערים אידיאולוגים לא חייבים להוביל לשנאה. בנימה אישית, דווקא למרות ההבדלים בינינו אני שמח שראיתי מקרוב כמה אכפת לך, ראיתי כמה המדינה יקרה לך, ראיתי שאתה סולד מההקצנה הגואה וראיתי שאתה איש ישר וראוי. אז מכל הלב, תודה ענקית על שנה שלא נשכח."

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה לפרישתו של בנט: "פרישתו של בנט מלמדת שהרמאות לא משתלמת. מי שהונה את הציבור, הפר את כל הבטחות הבחירות שלו, ישב עם עבאס מתומכי הטרור ונתן ליאיר לפיד להקים ממשלה, עוזב היום בבושת פנים את לשכת רה"מ ואת הפוליטיקה הישראלית ומעביר מסר חשוב לפוליטיקאים-יש דין ויש דיין".

ח״כ מאי גולן (הליכוד), על פרישת בנט: "האיש שהונה, שיקר, רימה והצליח לשרוד במשך שנה רק בגלל תומכי טרור הולך הביתה. ‏כנראה שסוף סוף הוא הפנים שאחוזי התמיכה בו מסתכמים בבית אחד ברעננה. ‏ממש לא נתגעגע. ‏ברוך שפטרנו!"

ח"כ נוסף מהליכוד, שלמה קרעי אמר: "הגיד לך אדם מה טוב ומה ה' דורש ממך"… כך בנט, נזכר פתאום בריבונו של עולם…אחרי שעשה סיבוב על מדינה שלמה, רמס את החלשים, שיתף פעולה עם שונאי ישראל ותומכי טרור, הרס את היהדות, השפיל את הגאווה הלאומית שלנו, והפך את החיים כאן ליקרים מאי פעם, הוא סוף סוף הולך הביתה. ברוך שפטרנו."

צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

Back to top button