מבזקיםפוליטי / מדיני

סקר מנדטים: ימינה עם יותר מנדטים בראשות איילת שקד

בסקר מנדטים שפורסם הערב (רביעי) בתוכנית "המהדורה המרכזית" בערוץ 12 על ידי הכתב עמית סגל, נראה כי הפלונטר הפוליטי רחוק מלהיפתר ואילו הבחירות היו מתקיימות היום, השוויון הפוליטי היה נשמר ואף אחד מהגושים לא היה מצליח להרכיב ממשלה.

מפלגת הליכוד, בראשותו של בנימין נתניהו הייתה מקבלת 35 מנדטים, מספר שממנו היא מתקשה לעלות במרבית הסקרים שנערכו לאחרונה. מיד אחריה ברשימה, כצפוי, מפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד אשר הייתה מקבלת 20 מנדטים.

הבאות ברשימה אלו מפלגות כחול לבן בראשות בני גנץ והציונות הדתית בראשותו של בצלאל סמוטריץ' עם 9 מנדטים כל אחת. אחריהן, נמצאות במפלגות החרדיות אשר שומרות על כוחן עם 8 מנדטים למפלגת ש"ס בראשות אריה דרעי ו-7 מנדטים למפלגת יהדות התורה בראשותו של משה גפני.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הבאה בתור היא הרשימה המשותפת (חד"ש, תע"ל, בל"ד) בראשות איימן עודה עם 6 מנדטים ואחריה נמצאת מפלגת העבודה בראשות מרב מיכאלי וישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן עם 5 מנדטים כל אחת.

על פי הסקר, מפלגת ימינה בראשות נפתלי בנט הייתה מקבלת 4 מנדטים ואילו איילת שקד הייתה עומדת בראש הרשימה, ימינה הייתה מקבלת 5 מנדטים.

סוגרות את הרשימה הרשימה הערבית המאוחדת – רע"ם בראשות מנסור עבאס, מרצ בראשות ניצן הורוביץ ותקווה חדשה בראשות גדעון סער כאשר כל אחת מהן מקבלת 4
מנדטים.

בחלוקה לגושים, הקואליציה נוכחית עם 55 מנדטים ואילו הליכוד, הציונות הדתית, ש"ס ויהדות התורה עם 59 מנדטים, והרשימה המשותפת עם 6.

צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button