בריאותמבזקים

רופאים ואנשי צוות מהמרכז הרפואי העמק יפגינו מול תחנת המשטרה בעפולה

היום (חמישי) בשעה 09:00 תתקיים עצרת מחאה של רופאים ואנשי צוות מהמרכז הרפואי העמק מול תחנת המשטרה בעפולה, זאת לאור ריבוי אירועי האלימות במוסד הרפואי.

כזכור, שלשום בלילה, מלווה של מטופל, תושב איכסאל בן 26 החל להשתולל ולהתפרע במיון וגרם לפגיעה של רופא ואחות שנזקקו לטיפול. מאבטחים השתלטו עליו והזעיקו את המשטרה שעצרה אותו בחשד לתקיפת עובד ציבור והוא נלקח לחקירה.

"אלימות כנגד משרתי הציבור היא תופעה חמורה ומסוכנת ומשטרת ישראל פועלת באפס סובלנות כלפי אותם עבריינים המשתמשים באלימות כנגד משרתי הציבור במטרה להשיג את מבוקשם." נמסר מהמשטרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדברי ד"ר אלדר ברקוביץ ממלא מקום מנהל המרכז הרפואי: "לא יתכן שהצוותים הרפואיים מרגישים חשופים וחסרי בטחון אישי בבואם לעבודה ומבקשים הגנה משמעותית על בטחונם".

ד״ר ליאור גוטליב, רופא בכיר במיון לרפואה דחופה של המרכז הרפואי העמק אמר בתגובה לאירוע האלימות כי "אירוע קשה מאוד של אלימות – זה לא שדה קרב, זה בית חולים. אנחנו לא נסכים לעבוד בתנאים כאלה ואנחנו דורשים התערבות כלל ארצית כדי לטפל בנושא הזה במהרה, כולל נוכחות של שוטרים בתוך חדרי המיון (מלר"דים) של בתי החולים, בכדי למנוע את האלימות".

Back to top button