מבזקיםפוליטי / מדיני

איילת שקד נפרדת מבנט: "נתת כל כך הרבה מעצמך, עכשיו תנשום"

יו״ר מפלגת ימינה ושרת הפנים, איילת שקד כתבה לפני זמן קצר (שישי) פוסט בחשבון הפייסבוק שלה, בו היא מודה לראש הממשלה לשעבר ושותפה הפוליטי ב-16 השנים האחרונות, נפתלי בנט.

בפתח דבריה, הודתה לו על כל שהושג בקדנציה שלו לשיטתה: "תודה נפתלי בנט. תודה ששדות העוטף ירוקים ולא שרופים, תודה שהאיראנים רועדים, תודה שניהלת את הקורונה הכי מדויק שיש ובלי סגרים ותודה שניהלת בעוצמה את מצעד הדגלים. תודה שמול מנהיגי עולם לא פנית לאחור ולא הסכמת למדינת טרור. תודה שאהבת את כולם וראית בכולם שותפים ותודה על דרך ארוכה רוויות הצלחות וגם מכשולים."

בנוסף, כתבה שקד על היכרותם רבת השנים: "אני מכירה אותך 16 שנה. לא היה יום אחד שבו לא חשבת על המדינה שלנו בעדיפות ראשונה. כמו בלבנון, כך גם בכנסת ובלשכת ראש הממשלה. תמיד היית מוכן להקריב הכל למען מדינת ישראל. אני יודעת שגם עכשיו לא תפסיק. תמשיך עם ראש מורם נפתלי. בזכותך כולם יודעים שאפשר לנהל מדינה סוערת כמו ישראל שלנו בביטחון, באחריות ובדרכי נועם. נתת כל כך הרבה מעצמך. עכשיו תנשום."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: אתר הכנסת

תגובה אחת

  1. תודה לאיילת שקד על גילוי הלב.
    כל הממהרים לצרף אותה ואת ימינה לממשלה עתידית בראשות נתניהו צריכים לקרוא ולהפנים. שרת הפנים אוהבת את המדינה. שרת הפנים כותבת איך אפשר וצריך לנהל מדינה.
    שבת שלום

    עוד לא אבדה תקוותנו. עוד לא אבדה מדינתנו

Back to top button