חדשות הארץמבזקים

"אלו שהגיעו לעשות פרובוקציות בגיבוי בג"ץ מתגלים כאלימים ופרובוקטורים"

יו"ר מפלגת נעם, ח"כ אבי מעוז מסיעת הציונות הדתית, הגיב לפני זמן קצר (שישי) למצעד הגאווה שהתקיים היום במצפה רמון. שלטים שנתלו באזור ועליהם הכיתוב "די לכפייה הלהט"בית" נתלשו, ורוססו כתובות "נאצי" עם שמו של רב הישיבה במצפה רמון.

את תגובתו פתח מעוז בתקיפה כלפי הפרוגרסיביים ובטענה שמטרתם היא לפרק את מוסד המשפחה: "בצד אחד עומדת התורה היהדות, המסורת והמשפחה המסורתית, לומדי התורה והרב הגדול בתורה הרב צבי קוסטינר ראש ישיבת מצפה רמון. בצד השני עומדים חבורת פרוגרסיביים שליחי ארגונים שכל מטרתם לפרק את מוסד המשפחה."

בנוסף, אמר מעוז כי על אף מה שרוב האנשים רגילים לחשוב, הצד האלים והפרובוקטיבי שייך דווקא לפעילי הלהט"ב: "והנה, למרות כל הנדסת התודעה שקדמה, וטרור המחשבות והדעות מתברר שבני התורה, היהדות והמסורת הם אוהבי ישראל, ודואגים באמת לאופייה היהודי של המדינה והמשפחה, ואלו שהגיעו לעשות פרובוקציות בגיבוי בג"ץ מתגלים כאלימים, פרובוקטורים, שכל מטרתם להנדס את התודעה, לפרק את המשפחה ולפגוע בזהות היהודית של ישראל. כפי שאמרנו לאורך כל הדרך: סוף האמת לנצח! מחזק את ידי הרב צבי קוסטינר, תלמידי הישיבה ותושבי מצפה רמון."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

Back to top button