מבזקיםספורט

ישראל הפסידה 3-1 לאנגליה במשחק גמר אליפות אירופה לנוער בכדורגל

במשחק הגמר של נבחרות הנוער באליפות אירופה בכדורגל הפסידה הערב (שישי) ישראל והמשחק מול הנבחרת האנגלית נגמר בתוצאה 3-1. בתחילת המשחק ישראל הובילה 0-1 משער שהבקיע אוסקר גלוך, אחר האנגלים הצליחו להפוך את התוצאה.

אורן חסון, יו״ר ההתאחדות לכדורגל אמר לאחר ההפסד במשחק: "אני גאה בנבחרת ישראל על הדרך המופלאה, על הכדורגל האיכותי, על החברות, האחדות, על המסר המהדהד שהעבירה בכל דקה בטורניר ועל השמחה והתקווה שהעניקה למדינה שלמה. אני גאה במשחק הגמר ואני יודע שהעתיד שלנו מבטיח. נחבק את השחקנים והצוות, נוקיר להם תודה ונמשיך להעמיד נבחרות שגורמות לכל אזרח ואזרחית של מדינת ישראל לרצות בהצלחתן, לתמוך בהן ולהיות כל כך גאים באומץ, במחויבות ובכישרון האדיר שלהן. זה ערב שמסתיים למרות התוצאה בתקווה גדולה. עשינו היסטוריה, הדרך וההתמדה ברורות והתוצאות ניכרות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון: "גאים בכם! במאמן בשחקנים ובצוות כולו! בזכותכם ראו בכל העולם את הפנים היפות של הכדורגל הישראלי. נמשיך לעודד אתכם במונדיאליטו ואנחנו בטוחים שתמשיכו להוביל את הכדורגל הישראלי בשנים הבאות ותוכיחו שההישג באליפות הזאת הוא רק תחילת הדרך".

טרם תחילת המשחק התקשר ראש הממשלה, יאיר לפיד למאמן נבחרת הנוער, אופיר חיים ואיחל לו ולנבחרת בהצלחה לקראת משחק הגמר.

רה״מ לפיד אמרק: "עם ישראל כולו עומד מאחוריכם. אתם גאווה עצומה לעם ישראל ולמדינת ישראל. כבר הוכחתם שאתם אלופים, עכשיו לכו תראו את זה לכל העולם. אנחנו אוהבים אתכם. בהצלחה״.

מאמן הנבחרת אופיר חיים אמר לראש הממשלה "אנחנו בדרך לאיצטדיון מתרגשים ומוכנים. מקווים מאוד לשמח את ישראל."

צילום: Seb Day – UEFA via Sportsfile

Back to top button