מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד לרצח בכפר בענה: בן 28 נורה למוות ברכבו, מתנהל מצוד אחר חשודים

עלי חסארמה בן 28, נורה הלילה (שבת) למוות בכפר בענה שבגליל, בעת ששהה במכוניתו. הוא נפצע מהירי קשה מאוד והובהל לבית החולים לגליל בנהריה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

שוטרי משטרת ישראל הוזנקו למקום ביחד עם חוקרי הזירה והחלו באסיפת ממצאים לחקירת נסיבות האירוע. בשלב זה כוחות משטרה ולוחמי משמר הגבול מנהלים מצוד אחר חשודים, יחד עם המסוק המשטרתי במהלכו רכב ובו נשק החשוד במעורבות באירוע נתפס על ידי השוטרים והמצוד נמשך.

הרקע לאירוע סכסוך בין עבריינים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על פי נתוני המעקב של עמותת יוזמות אברהם, בשנת 2022 קיפחו את חייהם 49 ערבים-פלסטינים בישראל בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה, מהם 47 אזרחים ושניים שאינם אזרחים. מבין כלל הקרבנות, 6 הן נשים, 40 מהקרבנות נורו למוות ו- 30 מהקרבנות היו עד גיל 30.

עלי חסארמה בן 28
זירת האירוע בכפר בענה. שימוש לפי סעיף 27 א2 לחוק זכויות היוצרים

זמן קצר לאחר הרצח התקבל דיווח במשטרה על אירוע ירי נוסף בדיר אל אסד, בו נפצע גבר באורח קשה.

מדובר ברצח השני בתוך שעות. מוקדם יותר כ-10 קודם לכן, נורה למוות איש העסקים, בסאם קבלאן בן 40 שבבעלותו עסק לחומרי בניין. העובד שלו בן 49 שהיה עמו נפצע גם הוא מהירי ופונה באורח אנוש למרכז הרפואי לגליל בנהריה כשהוא מחוסר הכרה, מורדם ומונשם עם פציעה חודרת.

פראמדיק מד"א ערן פרידלנדר סיפר כי "במקום הייתה המולה רבה. ראינו את 2 הפצועים שהיו מחוסר הכרה וסבלו מפציעות חודרות. מיד ביצענו בדיקות רפואיות, פצוע אחד היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו והפצוע השני שנפצע באורח קשה מאוד הורדם בשטח ופונה לבי"ח כשמצבו קריטי."

מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה נמסר כי "פצוע הירי מבית ג'אן, בן 49, שהובא למרכז הרפואי לגליל בנהריה במצב אנוש, הוכנס לניתוח, שבסיומו הועבר לאישפוז ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי. מצבו של הפצוע, שהינו מורדם ומונשם, עדיין מוגדר אנוש."

כוחות משטרה שהגיעו לזירת האירוע ספו ממצאים בזירה ופתחו בחקירת הנסיבות. כמו כן, המשטרה פרסמה באזור מחסומים במטרה לאתר את החשודים במעשה. הרקע פלילי.

Back to top button