מאמריםמבזקים

הטור של בן גביר: "שוב ושוב הם מנסים לסתום לי את הפה ולהשתיק אותי"

מאת: חבר הכנסת איתמר בן גביר

מהרגע שנודע על עלייתה של עוצמה יהודית בסקרים וברחוב התגייסו כולם למען ה"ג'יהאד" בשירות לפיד&טיבי, לנסות לפגוע כמה שיותר בי ובחבריי למחנה, ובשם ה"ערכים" כביכול, כל האמצעים כשרים. אילנה דיין ערכה פייק תחקיר וניצלה צעירה בת 28 שלפני 14 שנה אני ורעייתי במסגרת מפעל חסד שעשינו לנוער במצוקה הוצאנו אותה מהרחוב ונתנו לה בית חם – ועכשיו היא מלכלכת על בן גביר אחרי שבעצמה סיפרה ותועדה כיצד במשך שנתיים הציעו לה כסף תמורת זאת.

כספית בהיסטריה, משתולל ומנסה להשחיר את דמותי, דרוקר עלה שלב וקרא לכל העיתונאים שמראיינים אותי להתנהל במניפולציה לקטוע אותי ולשסות אותי – מבלי להתבייש שהוא עובר על כל כללי האתיקה, ועכשיו ברוך קרא, פרשן משפטי מגויס, שביומיום משועבד לפרקליטות בתיקי נתניהו הקורסים, בטוח שיש לו סטרט-אפ: להפוך מחנה שלם לטיפש ולטעון שההמון שלקראת הבחירות הקרובות מצהיר שיצביע בן גביר עושה זאת רק בגלל החיוכים… כי הרי "הם מטומטמים"!

המטרה של קרא וחבריו לכת פשוטה. במשך שנים ניסה איש השמאל הקיצוני שי ניצן לרדוף אותי וכשל (אגב, בזכות הרדיפה הפכתי לעורך דין), בצעד אנטי דמוקרטי ומשתיק ניסו לפסול אותי אך היועץ המשפטי לממשלה (שלא היה חשוד כאיש ימין) ותשעה שופטים של בית המשפט העליון (שלא נמנים על תומכיי המושבעים…..) קבעו פעמים – פה אחד – שבדמוקרטיה אי אפשר להשתיק אדם רק בגלל שהוא לא מתאים פוליטית למישהו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הם ראו שניסו לרצוח אותי (כמובן שאין לי ספק שאם זה היה מתרחש, גם קרא וחבריו היו מצטערים על כך), וברוך השם הניסיון הזה כשל, אז עכשיו לרגל הבחירות השיטה היא לפתוח קמפיין בתקשורת, להשמיץ ולהכפיש, בתקווה שאולי זה מה שיוריד אותי בסקרים ובדעת הקהל….

צילום: אתר הכנסת

לא אפול בפח של ברוכי וחבריו. הם רוצים אותי מתנצל ומתגונן שוב ושוב ושוב, ושעל כך תהיה מערכת הבחירות. אין להם חומר ממשי, אז לעולם יזכירו לי את התמונה עם הסמל של מכונית רבין (27 שנה…), את הרשעתי "בתמיכה בטרור", שהיא – חלוקת פלייארים "כהנא צדק ולגרש את האויב הערבי" (כמעט 20 שנה), וכמובן יש גם משהו "חדש", הסרטון נגד שרון – אירוע מלפני 16 שנה….

גם ה"סקופ" של ברוכי – ציטוטים שלי אודות הרב כהנא, נדונו כבר בפני ביהמ"ש העליון, שהתייחס אליו בהרחבה. מוזר שברוכי ככתב משפט לא הכיר זאת… להציג זאת כחשיפה שלו זו מניפולציה ילדותית. הרי כל סרטון שמוזכר בו הרב כהנא מוסר אוטומטית, אין פה איזו הסתרה שברוכי ברוב כשרונו וידידותיו חשף.

יש לי לא מעט להגיב ולומר על הסרטונים הללו, ובין היתר גם העובדה שאדם מתבגר, מתחתן, נולדים לו ילדים, פתחתי משרד עורכי דין ועוד, כל אלו גרמו לי לקבל פרספקטיבה ולראות הדברים בצורה שונה.

שלא תהיה אי הבנה. אני עדין עומד מימין לכל חברי הכנסת ודורש לחוקק חוק עונש מוות למחבלים, חוק חסינות לחיילים, לבטל את הרש"פ ולזרוק מהכנסת וממדינת ישראל את איימן עודה, כסיף ונטורי קרתא, כול מי שתומך בטרור ואינו מכיר במדינה… אני, בניגוד לרב כהנא (שהוא בעל זכויות רבות, כמו במאבק למען יהודי ברה"מ) לא מכליל הערבים, לא קורא לגרש את כולם, ולא בכדי למרות אלפי נאומים כנסים והרצאות, קרא לא מסוגל להביא אפילו ציטוט אחד שלי שיוכיח את דבריו, ולכן הוא נאלץ להסתייע בראיות מפוקפקות עשרות שנים אחורה.

הצרה המרכזית של קרא חבריו – ולכן הם כל כך מתחננים לתקשורת שלא להשמיע את קולי – הוא "שהראיות הללו" לא מרשימות את העם בישראל…

הציבור למד להכיר אותי, וקרא בפאניקה שלא רק בקרית ארבע ויצהר, ואפילו לא רק בדימונה ובאר שבע, אלא גם בבית שלו, במגרש הביתי שלו, אפילו בבית הקפה השכונתי שלו, אנשים אומרים בגלוי, "בן גביר זה אחלה, אנחנו איתו"…

פעם אחר פעם הם מנסים להזהיר מעמדותיי "החשוכות", ועל הדרך מזלזלים בציבור ששמע אותי אומר אלף פעם "אחי ואחיותיי מהקהילה הלהט"בית" בו בזמן שקרא ושות' הכשירו שממשלה שנשענת על ווליד טאהא שרוצה לזרוק הומואים מהגגות….

שוב ושוב הם מנסים לסתום לי את הפה ולהשתיק אותי, כי הם יודעים שכאשר אני מדבר ומציג את עמדותיי, אנשים מתחברים ומבינים ש"עיתונאים" כמו ברוכי אילנה בן ורביב משקרים במצח נחושה, עושים קמפיין מהמקפצה, ולעזאזל העובדות!

אמת, אני אכן קיצוני! קיצוני באהבת ישראל, באהבת החיילים שלנו, באהבת המדינה שלנו, ברצון לא לאבד אותה ובמאבק נחוש באיימן עודה, עבאס, ווליד טאהא כסיף ושות'. לא בגלל שהם ערבים (כסיף בכלל יהודי…), אלא בגלל שהם שונאים את המדינה, את צה"ל ואת עם ישראל!!!

ואגב, מנסור וטאהא ואיבתיסאם מרענא נציגת מפלגת העבודה שחולמת להשמיד את זיכרון יעקב, שימו לב ליחס המדהים של ברוכי וחבריו שמגלמת את כל הצביעות על רגל אחת: מעבר לאמירה הגזענית הנשקפת בין שורות המאמר (למעשה ברוכי אומר שהערבים בעיניו נחותים: "מהם אני פחות מצפה"…), הרי שלקרא וחבריו אין בעיה להאמין שמרענא אכן הצטערה מאמירה שאמרה רק בשנים האחרונות(!) בדבר השמדת יהודים, אין להם בעיה להאמין למנסור שרק לפני שנה וחצי הלך לחבק משפחות של רוצחים ולהביע תמיכה בהם הפך תוך לילה למוצי-פוצי, אבל דברים שאמרתי לפני 27 שנה, או לשיטת המאמר של ברוכי לפני 16 שנה – להאמין שמאז השתנתי? מה פתאום!!!

וזה למעשה הסיפור: אם הייתי חובר לממשלת השמאל הקיצוני, אם הייתי תומך בהפלת נתניהו מהשלטון, ברור שקרא דרוקר דיין וכספית היו עוטפים אותי באהבה באולפנים. אבל הם יודעים שדווקא היטב שאני הוא המפתח להקמת ממשלת ימין. אני מצית תקווה באנשים שהתייאשו ולא הלכו להצביע בפעמים הקודמות, ולכן הם משמיצים, מטילים רפש וזורקים בוץ, ויוצאים לקמפיין בשירות לפיד&טיבי.

תנוחו, חבל לכם על המאמץ, הציבור בישראל לא פראייר.

Back to top button