מבזקיםמשפטי/פלילי

נחנכה נקודת משטרה ביישוב הבדואי אבטין: "מי שמתמיד ונחוש הוא המנצח וזו משטרת ישראל"

משטרת ישראל / מחוז חוף ערכה הערב (ראשון) טקס חנוכת נקודת משטרה ביישוב הבדואי אבטין בעמק זבולון. הטקס נערך במעמד השר לביטחון הפנים חה"כ עמר בר לב, מפקד מחוז חוף ניצב יורם סופר, סגן מפקד מחוז חוף תת ניצב דודו בואני, מפקד מרחב אשר תת ניצב שאול צמח, מפקד תחנת זבולון ניצב משנה ניר יונה כהן, סגן מפקד אגף סייף ניצב משנה יגאל עזרא, ראש המועצה האזורית זבולון עמוס נצר, ראש המוא"ז טבעון מר עידו גרינבלום, ראש מועצת רכסים מר דן כהן, קצינים, שוטרים ואורחים.

הקמת נקודת המשטרה ביישוב אבטין אשר כפופה לתחנת זבולון תביא למתן שירותי משטרה וקהילה אפקטיביים ונגישים ל 4 רשויות מקומיות השוכנות בגזרתה: טבעון, בסמת טבעון, זבולון ורכסים, גזרה המונה למעלה מ 48,000 תושבים בני הדתות השונות ובכך תגביר את הקשב והקשר לתושבי האזור.

במסגרת כניסתו לתפקיד של מפקד מחוז חוף, ניצב יורם סופר בשנת העבודה הקודמת, זיהה את נקודות הקצה – יישובי רכס הכרמל, עמק זבולון ועוד כמקומות בהן זמן התגובה ומתן מענה לאירועים הוא ממושך בשל היבטי זמן ומרחב. על כן, במסגרת עבודת מטה סדורה, יחד עם פיקוד המשטרה והמשרד לביטחון פנים, נערך רה ארגון בגזרת מחוז חוף במסגרתו הוקם בחודש אוגוסט אשתקד מרחב משטרתי חדש – "כרמל", נפתחו תחנות משטרה בנשר וג'יסר א זרקא ועוד. הקמת נקודת המשטרה באבטין מהווה נדבך משמעותי נוסף בתהליכי ההתייעלות שמוביל המחוז על מנת לתת שירות מיטבי וביטחון אישי לתושבי האזור. הנקודה תמנה מפקד בדרגת קצונה, שוטרי סיור, בילוש וחקירות וכן 8 שוטרים קהילתיים המכירים את צרכי האזור ומאפייניו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר לביטחון הפנים, עמר בר לב: "חשיבות הקמת הנקודה נוגעת להיבטים רבים – גיאוגרפיה, מספר רשויות אזוריות ומקומיות, הרכב האוכלוסייה ובעיקר זמן ומרחב לצורך מתן מענה מהיר לאירועים, ומתן שירות. המאבק בפשיעה הוא נחוש. על כן מי שמתמיד ונחוש הוא המנצח וזו משטרת ישראל, ולכן הקמת הנקודה היא צעד חשוב באזור להשלטת חוק וסדר. זהו עוד צעד במאבק בפשיעה. המקום משפר את השירות לציבור. יש לכם רוח גבית ממני יחד עם ראשי המועצות. תודה על העשייה".

מפקד מחוז חוף, ניצב יורם סופר: "נקודה זו חשובה לא רק לאזרחינו הערבים אלא לכל אזרחי מחוז חוף ומדינת ישראל. חיזוק הנקודה יתרום רבות לביטחון הפרט ותחושת ביטחון האזרחים, לשמירה על הסדר הציבורי וללחימה נחושה בפשיעה. אני מדגיש – משטרת ישראל היא משטרה חזקה. נמשיך לפעול אל מול גורמי הפשיעה במחוז ובמדינה".

מפקד מרחב אשר, תת ניצב שאול צמח: "הנקודה תיתן שירות לכ-48000 תושבים, זה חלק משיפור השירות ופיזור השירותים המשטרתיים גם במגזר הערבי וגם בציבור הכללי. השיקולים של זמני ההגעה של הניידות והטיפול באזרח ישתפרו וכל זה לרווחת התושבים והגברת הביטחון באזור".

מפקד תחנת זבולון, ניצב משנה ניר יונה כהן: "משטרת ישראל חרטה על דגלה לשפר ולחזק את שירותי המשורה בחברה הערבית. היום אנו עדים למימוש מדיניות זו בעצם הקמת נקודת אבטין. הקמת הנקודה תחזק באופן משמעותי את מהירות ואיכות השירות אותו יקבלו תושבי אבטין, בסמת טבעון, טבעון ורכסים. זהו הישג משמעותי לחיזוק המשילות באזור ושיפור המענה המשטרתי בהיבטי סיור, בילוש, מודיעין וחקירות."

ראש מוא"ז זבולון, עמוס נצר: "אני מברך על פתיחת נקודת המשטרה באבטין. היא חשובה מאוד לכלל תושבי המועצה האזורית והאזור. אין מקום לעבירות התנועה, לפשיעה ולאלימות ואני בטוח שהמשטרה, עם תוספת הכוחות הפועלים, תדע לטפל במרחב כולו. בשמי ובשם התושבים, אני מודה לשר לביטחון פנים וכמובן למשטרה, לשוטרות ולשוטרים שעושים עבודתם בנאמנות."

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button