כלכלהמבזקים

הסכם קיבוצי הכולל תוספת שכר מדי שנה נחתם בחברת טרה

ההסתדרות, הנהלת חברת טרה וועד העובדים במפעל בנתיבות חתמו היום (ראשון) על הסכם קיבוצי מיוחד. ההסכם, שיהיה בתוקף עד סוף שנת 2024, יחול על כ-380 עובדים.

לפי ההסכם, שנחתם לאחר מו"מ ממושך, יקבלו העובדים תוספות שכר של 2% מדי שנה עד סוף 2024, וההנהלה תגדיל את השתתפותה בעלויות הנופש השנתי המרוכז של העובדים לסכום של 2,050 שקל לעובד. ההסכם מסיים את סכסוך העבודה במפעל.

יו"ר מרחב נגב בהסתדרות, נורברט בוקובזה: "זה תמיד משמח ומספק להגיע להסכמות שמשרתות את שני הצדדים. מאות העובדים ישובו לביתם עם חיוך על הפנים. יתרה מזאת, אני שמח שהצלחנו למצוא הסכם שמקובל גם על הנהלת המפעל, הרי מלבד השמירה על זכויות העובדים זו גם אחריותנו לשמור על יציבות המפעל. אני מודה ליו"ר הוועד וחברי הוועד שפעלו למען העובדים בצורה יעילה ומכובדת. תודה גם למנהל המחלקה לאיגוד מקצועי במרחב איציק ששון, וכמובן למזכירת האיגוד המסורה אילנה סוויסה, שעשתה לילות כימים למען חתימת ההסכם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר איגוד עובדי המזון והפרמצבטיקה, אליעזר בלו: "אני שמח על חתימת ההסכם בטרה. מערכת יחסי העבודה במחלבה ידעה עליות ומורדות, ואני שמח שהצדדים השכילו לנהל מו"מ אמיתי ולסיים אותו בחתימה על הסכם. תודה לכל מי שעסקו במלאכה".

יו"ר ועד עובדי טרה דרום, מנשה פנחס: "לאחר מאבק עיקש וחסר תקדים בתולדות מחלבת טרה מצד ועד העובדים, בתמיכת ההסתדרות, נחתם הסכם שמבטיח הטבות ותוספות שכר ומבסס את ביטחונם התעסוקתי של העובדים המסורים לשנים הבאות".

צילום: דוברות ההסתדרות

Back to top button