צרכנות

עו"ד אסתר שלום: "עורך דין גירושין מומלץ"

קרדיט תמונה: FREEPIK

הליך גירושין הוא בעל השפעה על אספקטים רבים בחיים שלנו, ובראשם, כסף ומשפחה, החשובים לנו ביותר. משכך, בעת הגעה למצב של גירושין, עלינו לבחור את מיטב המוחות שיעמדו לצידנו. אז מהם הפרמטרים לבחירת עורך דין גירושין מומלץ, וכיצד תוכלו להרחיב ידיעותיכם בנושא? המשיכו לקרוא.

הליך הגירושין – חלוקת החיים המשותפים

גירושין מובילים לחלוקה של שני הדברים, שיש שיגדירו אותם החשובים ביותר עבור כל אדם – כסף ומשפחה. לאור חשיבות האספקטים הנידונים במסגרת ההליך, מומלץ לבחור, כאשר מחליטים להתגרש, בעורך דין גירושין מומלץ, מומחה ומקצועי, לו יכולות ברמה גבוהה, המוכחות על ידי ניסיונו בעבר.

הסכם גירושין – דרך המלך

ככלל, דרך המלך לביצוע גירושין היא על ידי הסכם גירושין. במסגרת הליך זה, יושבים שני הצדדים, בפני עורך דין אחד משותף או עורך דין מטעם כל אחד מהצדדים, ומגיעים להסכמות משותפות בנוגע לנושאים הבוערים, ובראשם חלוקת הרכוש והסדרי הראיה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במקרים של חוסר הסכמה – הליך גישור

במסגרת הליך גירושין במדינת ישראל, החוק קובע כי על בני הזוג להגיע לכל הפחות ל – 4 פגישות מהו"ת, או בשמן המלא, מפגשי הכנה ותיאום, לשם הסדרת ההליך. בעוד לעיתים ההליך מניב פרי מדהים, בדוגמת הבראת הזוגיות, לעיתים זהו אינו המצב.

אולם, שימוש במגשר, ככלי ליצירת גירושין נעימים, מתגלה לא פעם כיעיל למדי. חסכון של משאבים כלכליים, זמן של שני הצדדים וחשיבה על טובת הילדים, יכולה לא פעם להפוך את הליך הגישור לדרך נפלאה לסיים גירושין.

כאשר הגירושין מכוערים – הליך בעייתי

הליך גירושין, ככל שלא מבוצע בהסכמה, הוא הליך מורכב. מדובר על פירוק התא המשפחתי, ומשכך, על עורך הדין להביא לא פעם פתרונות למצבי קיצון, אשר נדמים כבלתי אפשריים. משכך, בקרב אלו אשר בוחרים לפרק את החבילה, עולה שאלה משמעותית למדי – איפה מאתרים עו"ד גירושין במרכז להליך?

הליך גירושין, ככל שלא מבוצע בהסכמה, הוא הליך מורכב. מדובר על פירוק התא המשפחתי, ומשכך, על עורך הדין להביא לא פעם פתרונות למצבי קיצון, אשר נדמים כבלתי אפשריים.

אז איפה מוצאים עורך דין גירושין מומלץ?

ניתן כיום לאתר עורכי דין מומלצים במספר רב של פלטפורמות. בין היתר, ניתן למנות על אלו את הפייסבוק והאינסטגרם, בהם מתחרים עורכי הדין השונים, ובפרט בנושא הגירושין, על לב הקהל. מעבר לכך, ניתן לחקור מעט, ולראות מהו פועלו של עורך הדין בעולם הגירושין, ובכך לבחון את הישגיו ודבריו, ולראות אם מתיישבים עם רצונכם.

עורך דין גירושין מומלץ – מאפיינים אינדיבידואלים

חשוב לציין – התאמת עורך דין גירושין לכל אדם היא פעולה אישית, בהתאם לאופיו והמקרה של הלקוח. לא כל עורך דין, אשר יומלץ עליו מטעם אדם אחר, מתאים גם לכם. לנקודה זו סיבות שונות, ובראשן האופי שלכם והתיק המדובר. לא כל הליך גירושין הוא זהה, ולא כל אדם דורש יחס זהה. משכך, עליכם לבחור את עורך הדין שלכם בצורה הטובה ביותר.

אז מהם הפרמטרים לאורם נבחר עורך דין גירושין מומלץ?

מקצועיות – בראש הרשימה

הפרמטר הראשון והחשוב ביותר. לאור העובדה שמדובר על תחום סבוך, בו אין אמת אחת, חשוב מאוד לבחור בעורך דין מקצועי, בעל רקע משמעותי בתחום. על אף שעורך דין המתמחה בדיני משפחה יכול לסייע רבות, עורך דין המתמחה בנושאי גירושין יכול לתרום אף יותר, זאת לאור היכרותו המעמיקה עם התחום.

פסיקה מתחדשת ומתעדכנת – מדי יום

דוגמה אחת לדרישת המקצועיות מעורך הדין היא התפתחות הפסיקה. עולם המשפט הוא עולם דינאמי, אשר משתנה מדי תקופה לאור פסיקות בית המשפט העליון. חשוב מאוד לוודא כי עורך הדין, מולו אתם עומדים, מכיר את רזי הפסיקה ואת השינויים בה.

לא רק היכרות עם הדין – תפקידים נוספים

נקודה נוספת שתורמת באספקט המקצועיות היא היות עורך הדין מגשר מוסמך. אלו עברו הכשרה נוספת ומשלימה לדיני הגירושין, וכך יוכלו ליצור מעטפת משלימה לסל השירותים אותם הוא מציע לכם.

רגישות – כי הליך גירושין הוא סבוך ומורכב

כפי שניתן להניח, הליך גירושין אינו הליך פשוט עבור אף אחד מהצדדים. משכך, אחד התנאים המקדימים, לבחירת עורך דין גירושין מומלץ, הוא מידת הרגישות, ההבנה וההכלה שלו.

עם זאת, יש לעמוד על כך שמידת הרגישות וההכלה לא יאפילו על המקצועיות וחדות המחשבה. על עורך הדין, לצד היותו רגיש, להכין את כלל ההליך מראש, לרבות על ידי בניית אסטרטגיית ניהול התיק (גישור, גירושין בהסכמה או תביעה?), זיהוי המשקעים ואי ההסכמות בין בני הזוג ועוד.

טובת הילדים – גם בראי בית המשפט, וגם בראי עורך הדין

נציין, לעניין זה, כי בהתאם לגישת בית המשפט, ובהתאם לשכל הישר, עורך דין אשר משלב את שני אלו יחד יהא זה אשר ישים את טובת הילדים בראש סדרי העדיפויות שלו. חשיבה מסוג זה תביא לכך שמחד, לא יותר אחד הצדדים חסר כל, לאור הרצון ליצור מסגרת משפחתית מתפקדת, ומנגד, לא יאפשר התעמרות באחד מבני הזוג.

מיקום גיאוגרפי – להימנע מסחבת מיותרת

ההנחה הרווחת היא כי בעלי המקצוע הטובים ביותר מתנקזים לעיר בה הכל קורה, היא תל אביב. אולם, בעבור אישה המעוניינת להתגרש, ומתגוררת בעפולה, נסיעה לתל אביב יכולה לעלות לכדי טרחה משמעותית. משכך, ישנה חשיבות מוגברת לבחירת עורך דין על פי מיקומו הגיאוגרפי, שכן נתון זה יאפשר לכם ניהול הליך שלא יתיש אתכם, ויגרום להם להתחרט על הבחירה.

תחומי התמחות נוספים – אף פעם לא מזיק

בין אם ידעתם ובין אם לא, עולמות המשפט השונים שלובים זה בזה באופן בלתי ניתן להפרדה. כך, לאור העובדה שבהגעתכם למקום העבודה אתם חותמים על חוזה העסקה, שלובים דיני העבודה ודיני החוזים זה בזה.

כך גם לעניין דיני המשפחה בכלל, ודיני הגירושין בפרט. על פי רוב, ההמלצה להתמחות נוספת של עורך הדין תהא בתחומי הקניין והחוזים, זאת לאור העובדה שחלוקת הרכוש דורשת התמחות במקרקעין ומיטלטלין, וכן לאור העובדה שבתום ההליך, במקרה הטוב, הצדדים יגיעו לחתימה על חוזה, אשר יעגן את ההסכמות אליהם הגיעו.

משרד עורכי הדין אסתר שלום – הבחירה הנכונה

אנחנו, במשרד עורכי דין אסתר שלום, דואגים לכם, לפני הכל. לצד ניסיון עשיר בתחום, אשר כולל טיפול משפטי יעיל וממוקד המותאם לכל לקוח, ומביא לאחוזי הצלחה גבוהים, אנו מעניקים יחס אישי וזמינות לכל אורך הדרך, מתוך הבנה שמדובר על הליך לא פשוט.

למאמר החדש ביותר באתר – פתיחת תיק גירושין ברבנות ורבים נוספים

במידה ואתם מצויים בפתחו או בעיצומו של הליך גירושין, אנו ממליצים לכם להמשיך ולקרוא את המאמרים המצויים ברחבי האתר. באתר מצויים עשרות מאמרים, אשר יפרסו אור לגבי ההליך, החל מפתיחת תיק גירושין ברבנות, דרך הליך הגישור ומטרותיו וכלה במרכזי גישור הפרוסים ברחבי הארץ. קראו עוד מאמר בנושא חוק יחסי ממון.

 עו״ד אסתר שלום

דרך אבא הלל 7, רמת גן, 5252204

טלפון: 052-970-6731

ester-law.co.il

Back to top button