מבזקיםצבא וביטחון

נכנס לתפקידו מפקדה החדש של עוצבת 'קלע דוד'

אלוף-משנה ר' נכנס לתפקיד מפקד עוצבת ׳קלע דוד׳ במקומו של אלוף-משנה א', אשר כיהן בתפקיד בשנתיים האחרונות וימשיך בתפקידו כראש מחלקת התכנון בחטיבת המבצעים. טקס חילופי המפקדים נערך היום (שני) במחנה נחשונים בראשות מפקד פיקוד מרכז, אלוף יהודה פוקס, ובהשתתפות מפקדים, חיילים, משפחות ומוזמנים נוספים.
עוצבת 'קלע דוד' היא חטיבה בחיל התותחנים הכפופה לעוצבת האש ומשמשת מסגרת ליחידות מיוחדות מסווגות המומחות בעולמות האש המדויקת.

מדברי מפקד פיקוד מרכז, אלוף יהודה פוקס: "החלפת הפיקוד מהווה הזדמנות להביע את הערכתי הרבה לחיילות ולחיילים, לוחמות ולוחמים ואנשי הקבע. לומר תודה והוקרה על הלילות, הימים, על יוזמה מקצועיות ומנהיגות. עוצבת 'קלע דוד', משקפת את פניו המתקדמות של צה״ל, ולכן משימת הפיקוד עליה, היא מורכבת, מאתגרת ורבת גוונים. א', בשנתיים האחרונות ביצעת את תפקידך במקצועיות ובצניעות. עם סיום תפקידך קבל הערכה על הדרך בה אתה מוביל את אנשיך, על היותך שותף אמיתי עבור עמיתך והייתה זאת זכות לפקד עליך. ר', מקל השליחים המטאפורי מועבר היום לידך, ביצעת עד כה מסלול שירות מרשים שצייד אותך בכלים להמשיך ולהצליח גם בתפקידך החדש".

מדברי מפקד עוצבת 'קלע דוד' היוצא, אלוף-משנה א': ״אני שמח על הזכות שניתנה לי לפקד על החטיבה, להוביל ולפתח יכולות ושיטות שייעודן מיצוי שדות היתרון הטכנולוגי. לצד זאת, לא שכחנו את חשיבותו של היתרון האיכותי האנושי העולה מהתבוננות בחבורה הנפלאה הזו. ר', אתה בן המקום, גדלת וצמחת בעוצבה זו והיום אתה סוגר מעגל ומקבל את הפיקוד. אני שמח שאתה הוא זה שמקבל את ההובלה לידיך ובטוח שתדע להצעיד את העוצבה לפסגות חדשות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדברי מפקד עוצבת 'קלע דוד' הנכנס, אלוף-משנה ר': ״לפני 20 שנים בדיוק עמדתי בסיום המסלול כלוחם בעוצבה, ואני יכול לומר שזו יחידה מיוחדת במינה, אשר מפעילה באופן מעורר השראה את אחת מהיכולות המיוחדות שיש לצה״ל. עבורי זאת סגירת מעגל מושלמת, מלוחם ועד מח״ט. אני בטוח שנמשיך יחד להצעיד את המשפחה האיכותית הזו ונגיע לפסגות חדשות. סומך עליכם, גאה בכם ומאושר להיות שוב חלק. ברצוני להודות לא', השפעתך הייחודית ניכרת בכל מקום. התפיסות שגיבשת והנחלת מהוות תשתית מבצעית ותפקודית לעשיית החטיבה בכל משימותיה. אנחנו מכירים שנים רבות ואין גאה ממני להיכנס לנעלייך הגדולות".

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

Back to top button