מבזקיםפוליטי / מדיני

מזכ"ל מפלגת העבודה ערן חרמוני יתמודד בפריימריז על ראשות המפלגה

מזכ"ל מפלגת העבודה ערן חרמוני הודיע היום (שלישי) כי בכוונתו להתמודד בפריימריז הקרובים על ראשות מפלגת העבודה, "על מפלגת העבודה לחזור לדרך רבין באמת, דרך של מרכז שמאל ציוני וחברתי – ולא להיגרר לנישה של מרצ. עלינו ליזום מהלך אמיץ לחיבורים גדולים בגוש לכיוון המרכז, ולגבש כח גדול ומשמעותי המשמש אלטרנטיבה שלטונית. זהו קו שזוכה לתמיכה רחבה בשורות המפלגה, ראיתי זאת גם בהצבעות השונות שהתקיימו בשנה האחרונה בוועידת המפלגה בהן עמדותיי זכו לתמיכה משמעותית ויוצאת דופן של כ-48% אל מול עמדות יו"ר המפלגה", אמר חרמוני.

על חסימת מועמדים חדשים להתמודדות על ראשות המפלגה אמר חרמוני, "לצערי המפלגה מנעה מאישים חדשים בעלי שיעור קומה להתמודד על הנהגת המפלגה; סגרו להם גם את החלון – אך אני אפתח עבורם את הדלת. אם אבחר, אהפוך כל אבן כדי להציב בראשות הרשימה לכנסת אישיות ציבורית מהליגה הראשונה אשר תקפיץ את העבודה למספר דו ספרתי של מנדטים, ותוכל להתמודד על הובלת המדינה".

חרמוני פירט על הכיוון אותו יוביל את המפלגה בכדי שתחזור לייצג ציבור רחב יותר, "אני מכבד את מיכאלי אך יש לנו מחלוקת על הדרך בה נכון להצעיד את מפלגת העבודה. אני מאמין כי עלינו לאזן את מפלגת העבודה למקום הרבה יותר מרכזי אשר מייצג חלקים רחבים בחברה הישראלית. יש פה שאלה ערכית שראוי לנהל עליה דיון ציבורי ולהביא אותה להכרעה דמוקרטית בקרב המתפקדים", סיכם חרמוני.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עו"ד ערן חרמוני בן 42, יליד גבעת שמואל, תושב העיר מודיעין, נשוי + 1. הצטרף לפעילות במפלגת העבודה כנער בזמן המהפך של יצחק רבין ופעל מאז בשורותיה. חרמוני שימש כיו"ר המשמרת הצעירה וכיום הוא מכהן כמזכ"ל מפלגת העבודה. קודם לכן שימש כמנהל המרכז הרעיוני-חינוכי בקרן ברל כצנלסון, והוביל מאבקים ומיזמים חברתיים רבים, בכלל זה הקמת מכינה קדם צבאית בבית ברל ברוח תנועת העבודה, ועוד. כעו"ד ייצג בעתירות חברתיות רבות במסגרת פעילותו הציבורית.

ערן חרמוני, מזכ"ל העבודה. צילום: יח"צ

Back to top button