מבזקיםמשפטי/פלילי

חיסול לאור יום: עבריין מוכר נהרג בפיצוץ רכב בזכרון יעקב

הבוקר (רביעי) בשעה 10:00 הוזעקו כוחות החירום וההצלה לרחוב הנדיב בזכרון יעקב בעקבות דיווחים על פיצוץ ברכב סמוך למועצה המקומית.

כוחות משטרה רבים ובסיוע צוותי כיבוי החלו בפעילות כיבוי ומניעת התפשטות האש כתוצאה מעוצמת הפיצוץ, בידוד הזירה וחקירת נסיבות האירוע באמצעות יחידות החבלה והזיהוי הפלילי במחוז חוף.

חובשים ופראמדיקים של מד"א מצאו גבר בשנות ה-40 לחייו כשהוא ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו במקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פראמדיקית מד"א מאי דיין וחובש רפואת חירום רן לוי, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו רכב עולה באש ובתוכו נפגע מחוסר הכרה. לאחר שהאש כובתה חילצו אלינו את הנפגע שהיה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום."

מבירור המקרה עולה כי מדובר בחיסול על רקע פלילי. הנרצח עסק בסחר במטבעות וירטואליים (ביטקוין) ומוכר למשטרה מעבירות סמים וכספים.

עוד עולה כי הוא יצא עם הרכב סמוך לשעה 10:00 על מנת לקחת את אשתו ובנו החייל וכשחזר לחנייה, רגע לפני שהספיק לחנות נשמע פיצוץ עז שהרעיד את האזור. במשטרה אמרו כי הפיצוץ נבע ממטען שהוטמן ברכב. באירוע עלו באש שלושה רכבים נוספים שעמדו בחנייה.

בהערכת מצב שקיים מפקד מחוז חוף במשטרה, ניצב יורם סופר בזירת האירוע הפקיד את החקירה בידי חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) מחוז חוף המיומנת בחקירת אירועי פשיעה חמורה.

בסיכום הערכת המצב אמר ניצב סופר: "מדובר באירוע חמור שהתרחש בשעות היום במושבה שלווה. החקירה הועברה לימ"ר בכדי להפעיל את כלל היכולות והמשאבים הקיימים למשטרה בטיפול באירוע".

זירת האירוע. צילום: דוברות המשטרה
זירת האירוע. צילום: דוברות המשטרה
הערכת מצב. צילום: דוברות המשטרה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל

Back to top button