צרכנות

כדאי לכם להדפיס על מגבות

תמונה:Ticket

ניתן למצוא מגבות כמעט בכל פינה. המון עסקים משתמשים במגבות לקידום העסק שלהם, זאת בשל השימוש הנרחב שלהם והרלוונטיות שלהם בפעילויות היומיומיות שלנו.

מגבות שמקדמות את העסק?

מגבות ממותגות, במיוחד אלו עם הלוגו, הצבע והעיצוב המיוחד של המותג האישי שלכם ידועות כמגבות לקידום מכירות. הן משרתות את אותו השימוש כמו מגבות פשוטות. אך המיתוג שלהן מעניק להן מראה ייחודי ומטרה אחרת – לקדם את העסק שלכם ולהביא אליכם המון לקוחות חדשים. כולנו משתמשים במגבות וכולנו אוהבים מגבות חדשות ונעימות.
מגבות מגיעות בצורות וגדלים שונים, ממגבות חוף ענקיות ומגבות פנים קטנות. מגבות בהתאמה אישית מספקות בדיוק את מה שצריך, ללא שום קשר לסוג המגבת. הדפסה על מגבות נחשבת גם לכלי שיווקי וגם לפריט שימושי עבור הלקוחות שלנו. אז למה כדאי להשתמש במגבות לשיווק העסק שלנו?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  1. מגבות הן שימושיות – החשיבות של קידום עסקים עולה ככל שעסקים מבינים את היתרונות שהם לוקחים מפרסום באמצעות מוצרי קידום בהתאמה אישית. הדפסה על מגבות היא מתנה אדיבה שהלקוחות והעובדים שלכם ייהנו ממנה בכל יום מחדש. מגבות יעזרו לכם לעמוד ביעדי השיווק והיעדים העסקיים שלהם, הן לגמרי השקעה אמינה וטובה. מגבות מועדפות לא רק בגלל השימושיות שלהן אלא גם הסגנון והעיצוב שלהם. לכן אל תחשבו שהשקעה במגבות היא אינה טובה. הן זמינות ומשתמשים בהם לעיתים קרובות, מכיוון שזהו פריט נוח שניתן למצוא ולהשתמש בו כמעט בכל מקום. בגלל שהמגבות מגיעות בגדלים שונים, אפשר לקחת אותן ממקום למקום בקלות ולהשתמש בהן במקומות שונים. כתוצאה מכך, הן מתאימות היטב לפרסום ולקמפיינים שיעזרו לקידום העסק שלכם. 
  2. מגבות חוסכות כסף – עבור יזמות שיווקית, מגבות המעוצבות באופן אישי הן בחירה מצוינת. אלו הם פריטי קידום מכירות שלא יאכזבו אתכם. בדרך כלל מגבות הן פריט זול מפריטים אחרים היכולים להיות מתנות לעסקים וחברות ממותגות, כך שהם דרך טובה לקדם את העסק שלכם תוך הסתכלות רבה על חיסכון בכסף.
  3. למגבות יש תוחלת חיים ארוכה – כולנו אוהבים לצאת ממקלחת אל תוך מגבת איכותית ונעימה. אבל לא רק הנעימות היא פרמטר למגבת איכותית: ככל שהמגבת עשויה מחומרים יותר טובים, כך היא תשמר ליותר זמן, דבר שייתן לכם מקום לחסוך כסף ולא לבזבז אותו על מגבות זולות העשויות מחומרים לא איכותיים. כדי שהמגבת תשמר אצלנו לאורך זמן, רצוי שהמגבת תהיה עשויה מכותנה. אבל זה לא הכל: עובי הגרם למטר צריך להיות יותר גדול. ככל שהוא יהיה יותר גדול, כך המגבת תשמר ליותר שנים ותהיה נעימה מאוד. מגבת פשוטה יכולה להגיע ל350 גרם למטר, בעוד שמגבות איכותיות ומפנקות יכולות להגיע לעובי של 600 גרם למטר ומעלה. דבר נוסף שעליכם לזכור היא רמת הצפיפות של סיבי המגבת. ככל שהם יהיו יותר צפופים, כך המגבת תהיה יותר נעימה.

סוגי מגבות

הדפסה על מגבות יכולה להיעשות על מגוון רחב של מגבות, ורצוי שהיא תיעשה במקום איכותי שיודע את עבודתו. חברת טיקט המתמקצעת בהדפסה על מגוון מוצרים, ביניהם חולצות, כובעים, תיקים וכמובן מגבות, מבטיחים לכם את האיכות הגבוהה ביותר במחיר הנוח ביותר. אם אתם מחפשים מתנה מעניינת לעובדים או ללקוחות שלכם, תוכלו לפנות אליהם והם יעשו כל דבר כדי שאתם תצאו מרוצים ועם מוצר באיכות הטובה ביותר. לחברת טיקט יש מגוון מגבות עליהם תוכלו להדפיס, ביניהם:

  • מגבות חוף – בתקופת הקיץ הדפסה על מגבות חוף נחשבת לנפוצה, והיא אחת המתנות שכיף לקבל. מגבות החוף מגיעות במגוון גדלים וצבעים, עליהן תוכלו למתג את שם החברה שלכם בהדפסה או ברקמה. 
  • מגבות פנים וידיים – מגבת נפוצה גם כן, המגיעה באורך בין שבעים לתשעים סנטימטרים וברוחב של 50 סנטימטרים. היא מגיעה בכותנה ובמיקרופייבר.
  • מגבות קירור – אחת המגבות המיוחדות ביותר, מטרתן היא לקרר אתכם לאחר פעילות ספורטיבית.
  • מגבות חוף בצורות – מגבות אופנתיות מאוד המגיעות עם פרנזים בקצוות. מתנה אופנתית שכיף לקבל ולתת.
  • מגבות עם הדפסי משחק – מתנה לאוהבי המשחקים, מגיעות עם הדפס של לוח משחק של שש-בש, שחמט ואיקס עיגול. המגבות מיוחדות, נעימות מאוד ונשמרות להמון שנים.

Back to top button