מבזקיםצבא וביטחון

גנץ פגש מתגייסים מתוכנית "תתקדמו" בלשכת הגיוס: "צה"ל לא מחפש מוגבלויות, אלא כשרונות"

שר הביטחון, בני גנץ, ביקר היום (חמישי) בלשכת הגיוס, יחד עם ראש אכ״א אלוף יניב עשור. במהלך הביקור נפגש שר הביטחון עם מלש״בים מתוכנית ״תתקדמו״ ועם משפחותיהם וערך סיור בשרשרת החיול .

תוכנית "תתקדמו" הינה התוכנית לגיוס מלש"בים על הרצף האוטיסטי בתפקוד גבוה במגוון תפקידי איכות בצה״ל. במסגרת מאמצי צה"ל לשלב את כלל המבקשים להתגייס, נוצרו מערכים מותאמים שמאפשרים לשלב את המשתתפים בתוכנית בלמעלה מ-60 יחידות. בשנה האחרונה הוכפל מספר המשתתפים והוא עומד נכון לשנתון גיוס 2022 על כ260 חיילים.

שר הביטחון הודה לראש אכ"א ולאנשי אגף כוח האדם שעמלים על התוכנית והדגיש כי: "צה"ל לא מחפש מוגבלויות, אלא כשרונות. היכולת לנתב צעירים על הרצף האוטיסטי ליחידות השונות, תוך ניצול היכולות שלהם, תורם לצה"ל, תורם להם ותורם לחברה הישראלית והוא ביטוי מזוקק למימוש היותו של צה"ל צבא העם כולו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש אגף כוח האדם, אלוף יניב עשור אמר : "צה"ל הינו צבא העם, וככזה באים בשעריו כל חלקי החברה הישראלית. האנשים, הרוח והערכים הם בליבת יתרונו וחוסנו של צה"ל. אתם, המתגייסים על הרצף האוטיסטי מהווים דוגמא ומופת לניצחון רוח האדם, לעוצמת כוח הרצון. אנחנו מחויבים לסייע לכם להביא לידי ביטוי את הכישורים והיכולות שלכם, ולתרום לצה״ל. אני מאמין בכם מאוד, מודה שבחרתם לקחת חלק ומאחל לכולכם שירות משמעותי ומוצלח."

צילום: אלעד מלכה

Back to top button