מבזקיםצבא וביטחון

ארז צידון נבחר לתפקיד סמנכ"ל וראש אגף 'אמון' במשרד הביטחון

מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אמיר אשל, בחר היום (חמישי) בארז צידון לתפקיד סמנכ"ל וראש אגף 'אמון' (מבצעים, לוגיסטיקה ונכסים). צידון יחליף בעוד מספר חודשים את תא"ל (מיל') נתי אפרתי, שכיהן בתפקיד ב-6 השנים האחרונות ויפרוש ממערכת הביטחון לאחר 38 שנות שירות.

ארז צידון מכהן משנת 2018 כראש רשות המעברים במשרד הביטחון, המפעילה 16 מעברי סחורות, רכב והולכי רגל בקו התפר ולאורך רצועת עזה, בהם המעברים ארז וכרם שלום. צידון היה ממקימי מערך האבטחה של רשות המעברים, המאפשר מעבר של מיליוני פלסטינים, כלי רכב וסחורות בשנה, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. מערך הבידוק שהקים צידון הוא ייחודי בעולם ומעביר בכל יום עשרות אלפי פועלים בפרקי זמן קצרים, בקצב ממוצע של דקות בודדות לכל בידוק.
לפני הצטרפותו למשרד הביטחון שימש צידון בתפקידי אבטחה ממלכתיים, בין השאר בחברת אל על.

תא"ל (מיל') נתי אפרתי הצטרף למשרד הביטחון בשנת 2010, לאחר פרישתו מצה"ל. אפרתי הוביל את איחוד אגף הבינוי של משרד הביטחון עם מרכז הבינוי של צה"ל, הקים את מנהל המעבר דרומה האחראי על חמישה פרויקטי ענק: קרית הדרכה, קרית התקשוב, קרית המודיעין, אופק רחב והמרה"סים. כראש אמון הוביל אפרתי את המהלך הלאומי לפינוי מחנות צה"ל ממרכזי הערים והיה שותף לשורה של פרויקטים לאומיים, בהם ביקורו המתוכנן של הנשיא ביידן בישראל בשבוע הבא. מועד החילופין יסוכם בתקופה הקרובה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארז צידון. צילום: אגף דוברות והסברה במשרד הביטחון

Back to top button