חדשות הארץמבזקים

"נחרדנו לגלות כי התשובה של הממשלה לטרור, היא שוב רדיפת הקורבנות"

יום לאחר פיגוע הירי השבוע, אשר הסתיים בנס ללא נפגעים בקרב חיילי צה"ל, צה"ל הידק את החסימות בכניסה ליישוב, וחסם את החניות של רכבי הישיבה בצומת יהודה בכניסה לחומש – המקום בו נרצח יהודה דימנטמן הי"ד לפני מספר חודשים.

בישיבת חומש, קראו לממשלה שלא לרדוף את הקורבנות "נחרדנו לגלות כי התשובה של הממשלה לטרור, היא שוב רדיפת הקורבנות, וההמשך ההתנכלות להתיישבות בחומש. מה שהתחיל בפיגוע בו נרצח יהודה דימנטמן הי"ד, נהפך לשגרה מצערת, מטרת המפגעים בפיגועים להחריב את ההתיישבות בחומש, ובמקום שהתשובה לטרור תהיה חיזוק ההתיישבות, הממשלה מגלה חולשה ונכנעת לטרור ופוגעת בהתיישבות."

"המשוואה הזאת חייבת להתהפך. התשובה לטרור היא חיזוק ההתיישבות והישיבה בחומש. הטרור מזהה חולשה ומרים ראש, ומנסה לפגוע בחיילי צה"ל ובאזרחים, אסור להכינע לטרור, התשובה היא עוד היום לחזק את חומש", הוסיפו בישיבה." הוסיפו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד נמסר מהישיבה: "נזכיר כי מאז הירצחו של יהודה דימנטמן הי"ד לפני קצת יותר מחצי שנה, החלו במערכת הביטחון להצר את צעדיה של ישיבת חומש. הוצבו חסימות בדרך ליישוב, ונאסר להכניס ציוד למקום. כמו כן מבנים חדשים שנבנים במקום נהרסים באופן מיידי, לאחרונה מנעו גם מראש הישיבה, הרב אלישמע כהן, להגיע עם משפחתו לשבת במקום, והם נאלצו לעשות את כל עלייה ליישוב ברגל, בין היתר עם תינוקת בת שנה וחצי."

צילום: ישיבת חומש
צילום: ישיבת חומש
צילום: ישיבת חומש

Back to top button