מבזקיםמשפטי/פלילי

אירוע חמור: תושבת קלנסוואה ושני שוטרים נדקרו בבאקה אל גרביה

היום (חמישי) סמוך לשעה 15:40 התקבל דיווח במוקד 100 על אדם משתולל עם סכין בבית בעיר באקה אל גרביה.

אל המקום הגיב צוות שוטרי סיור מתחנת באקה אל גרביה.

בהגיעם לבית, הבחינו השוטרים בבת זוגו של החשוד, תושבת קלאנסווה בת 25, ועל גופה סימני דקירה כאשר על פי גורמי רפואה היא נפצעה באורח בינוני.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך ניסיונם של השוטרים לטפל באירוע ולהשתלט על החשוד, דקר את השוטרים שנפצעו באורח בינוני וקל. שלושת הפצועים פונו לקבלת טיפול במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה.

בתוך כך, עצרו השוטרים את החשוד, תושב באקה אל גרביה בן 27, לחקירה בתחנת המשטרה.

מפקד תחנת באקה אל גרביה, סנ"צ בן שר אמר כי "המשטרה שמה את הטיפול באירועי אלימות חמורה בראש סדר העדיפות. על כן מיד עם קבלת הדיווח על האירוע הגיב אל המקום צוות שוטרי סיור מתחנת באקה אל גרביה. במהלך מעצרו של החשוד נדקרו ונפצעו באורח בינוני וקל שני שוטרי הסיור. החשוד נעצר ע"י השוטרים לחקירה. שוב אנו עדים לנחישות שוטרים בביצוע תפקידם תוך סיכון חייהם באירוע חמור שיכול היה להסתיים באופן חמור יותר. אנו רואים בחומרה כל אירוע אלימות כל שכן כנגד שוטרים המבצעים את תפקידם. על כן נפעל להביא את החשוד לדין".

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב הגיב לאירוע ואמר כי "תקיפתם ודקירתם של שני שוטרים היום בבאקה אל-גרביה, שהוזעקו להגן על אישה שהותקפה על ידי בן זוגה – הוא אירוע חמור ביותר המהווה הוכחה נוספת לאתגרים ולסיכונים בפניהם ניצבים שוטרי ושוטרות משטרת ישראל בבואם לטפל באירועי פשיעה ואלימות ולהגן על שלום הציבור, ובפרט על נשים מפני גברים אלימים."

בר-לב הבהיר כי "מי שיעז לפגוע בשוטרים המבצעים את שליחותם למען כולנו, יטופל ביד קשה ובאפס סובלנות. אני מאחל החלמה מהירה לשני השוטרים ולאישה שנפגעה".

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
הסכין שנתפסה. צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button