מבזקיםפוליטי / מדיני

כך מתכוננים בבית הנשיא להגעתו של ג'ו ביידן לישראל

לקראת ביקורו הממלכתי של נשיא ארה״ב ג׳ו ביידן בבית הנשיא בירושלים ביום חמישי הקרוב, בית הנשיא לובש בגדי חג ומשנה את פניו, וההתרגשות נרשמת.

אנשי צוות רבים, ביניהם טכנאים, צבעים ועובדי במה עמלים בימים אלה על נראותו של משכן נשיאי ישראל, שעתיד לארח את נשיא האומה האמריקנית במלוא הוד והדר. תכונה רבה מתרחשת כעת במשכן ואנשים רבים פועלים בחריצות, מבוקר עד ערב, במטרה להביא את הביקור לביצועו באופן המוצלח ביותר.
 
דגלים מגוהצים של שתי המדינות נתלו ברחבי הבית, שטיח אדום נפרס לאורך מסלול הצעידה, אוהל רחב ידיים לטובת צוותי התקשורת הוקם בגינה, במת ענק נבנתה מאפס במרכז הרחבה, תאורה מיוחדת הותקנה ופרחים בצבעי הדגל נשזרו לרגל המאורע.

מנכ"ל בית הנשיא אייל שויקי אמר לקראת הגעתו של הנשיא ביידן: "אנחנו מצפים ומתרגשים לקראת ביקורו של הנשיא ביידן בישראל. המסע של נשיא ארה"ב למזרח התיכון, מתחיל בישראל. זו אמירה חשובה, שאני בטוח שתשתקף גם בהמשך המסע שלו. בבית הנשיא ישנה התרגשות גדולה, ונעשות הכנות רבות לקראת הטקס החגיגי שיערך ביום חמישי. בטקס, הנשיא הרצוג יעניק לנשיא ביידן את עיטור הנשיא. זהו העיטור הגבוה ביותר אותו נשיא ישראלי יכול להעניק. בעבר, הוענק העיטור לשועי עולם ולאנשים עם תרומה כבירה למדינת ישראל ולעם היהודי. הנשיא ביידן הוא ידיד אמת של מדינת ישראל ותרומתו לביטחון ישראל עצומה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות בית הנשיא
צילום: דוברות בית הנשיא

Back to top button