חדשות הארץמבזקים

'חוננו': כשבעה ערבים תקפו עובר אורח יהודי בכפר התימנים בירושלים

כשבעה ערבים תקפו עובר אורח יהודי בעת שהלך בגפו לביתו שבשכונת כפר התימנים במזרח העיר ירושלים. כך מסר ארגון 'חוננו' שהוסיף כי היהודי נחבל ומשקפיו נשברו, והוא עדיין ממתין למעצר תוקפיו. עו"ד בלייכר מארגון 'חוננו' המייצג את הנפגע שלח מכתב למשטרת שלם בבקשה למצות את הדין עם החשוד.

עוד מסר הארגון כי התקיפה אירעה לפני כשלושה שבועות וכי אחד מאותה חבורת בני מיעוטים בעט ביהודי, חבט בו בפניו ושבר את משקפיו, בעוד חבריו צוחקים ומגחכים. השבעה הותירו את הנתקף כשהוא חבול בראשו, בגבו ובידיו. כתוצאה מהתקיפה סבל היהודי מחבלות בראשו, בגבו ובידיו, מלבד משקפיו שנשברו.

בעקבות האירוע שלח עו"ד חיים בלייכר, המייצג את הנתקף מטעם ארגון חוננו, בקשה למשטרה לחקירה ומיצוי דין של האירוע. "מדובר באירוע אנטישמי כחלק מרצף אירועים אנטישמיים בבירה. לפי הידוע למרשי האירוע צולם ע"י מצלמות האבטחה. אבקש לעשות מה שניתן כדי לעצור את החשוד ולהעמידו לדין", נכתב בפניה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף עו"ד בלייכר "יש להילחם בכל הכוח נגד מעשי הטרור של תקיפה והשפלה אנטישמית כנגד יהודים. כל אירוע כזה דורש מלחמת חורמה ונחישות, כדי שפורע ישלם על מעשיו. אנחנו נעשה כל מאמץ מצדנו שהפורע יועמד לדין במישור הפלילי ואף יתבע כספית במישור האזרחי".

אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

Back to top button