מבזקיםצבא וביטחון

גנץ על שיתופי הפעולה בין חיזבאללה וחמאס: "עשויים להביא לתרחישים של אובדן שליטה"

שר הביטחון בני גנץ נאם הערב (שלישי) בטקס הזיכרון הממלכתי לחללי מלחמת לבנון השנייה, בהיכל הזיכרון בהר הרצל, במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג, יו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי והרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי.

במהלך הטקס נשא שר הביטחון גנץ דברים: "הטרור הוא מחלה שיש להילחם בה כל העת – באופן רציף, ובעוצמה רבה. כך אנו עושים מול איראן, חיזבאללה וחמאס, וכך עושים גם ידידינו האמריקאים, שחיסלו הלילה בפעולה את אחד מבכירי דעא"ש בסוריה. ארה"ב, שמחר נארח את מנהיגה, הנשיא ביידן, מוכיחה שוב ושוב שנוכחותה והשפעתה חיונית ליציבות המזרח התיכון, ושזרועה הארוכה פועלת מול הטרור – בכל מקום שבו הוא מרים את ראשו״.

עוד אמר גנץ: "בתקופה האחרונה, נסראללה ובכירים נוספים בחיזבאללה הגבירו את שיתוף הפעולה עם בכירי ארגון הטרור חמאס, ובפגישות ביניהם אף סיכמו על דרכים להעמקת אחיזתו של חמאס במחנות הפליטים הפלסטיניים בלבנון. בפגישות אלה הם עסקו גם בפיתוח שיתוף פעולה צבאי ביניהם. אמירותיו ומעשיו של נסראללה המאפשרים קרקע פורייה להתפתחות טרור פלסטיני בלבנון – מסכנים את תושבי לבנון, ועשויים להביא לתרחישים של אובדן שליטה, שיביאו לתגובה עוצמתית של צה"ל שנערך לכך היטב."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
שר הביטחון בני גנץ. צילום: אתר הכנסת

Back to top button