בידורמבזקים

הסתפקה בקידה: הזמרת יובל דיין סירבה ללחוץ את ידו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן

הזמרת יובל דיין הופיעה הערב (חמישי) ביחד עם הזמר רן דנקר בפני נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בבית נשיא המדינה יצחק הרצוג בירושלים.

בתום ביצוע השיר "לו יהי" קם הנשיא ביידן על רגליו וניגש ללחוץ את ידיהם, הזמר דנקר ניגש ראשון לחץ בחום את ידו של הנשיא והוסיף כמה מילים, אז ניגש הנשיא בידן כשידו מושטת לעבר יובל דיין אך זו סירבה ללחוץ את ידו והספקה בקידה. נשיא המדינה הרצוג מיהר להסביר לביידן את פשר סירובה.

מיובל דיין נמסר בתגובה “אני כל כך מתרגשת מהמעמד ומהזכות שניתנה לי. בשבוע האחרון, במהלך ההכנות לטקס, דאגתי להודיע מספר פעמים לכל מי שרק אפשר מטעם בית הנשיא שאני שומרת נגיעה. לא הייתה לי חלילה כל כוונה לפגוע אלא אך ורק לייצג את המדינה שלנו בכבוד ולהישאר נאמנה לערכים שלי כבחורה דתייה. תודה על כל התגובות המרגשות, והמון אהבה”.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ איתמר בן גביר הגיב לאירוע ואמר כי "יובל דיין המלכה! גם אני, כשחזרתי בתשובה, לא היה פשוט עבורי לא ללחוץ ידיים ולחשוש שהעלבת מישהי. עם הזמן הבנתי, ששמירת נגיעה היא דו-צדדית, ונובעת מהערכה לעוצמת הזולת. התנהגותה של יובל, בפרט מול נשיא ארצות הברית, היא מפגן פומבי של אמונה בבורא עולם זה קידוש השם גדול והוכחה שאפשר אחרת".

צילום: החדשות – ערוץ 12

Back to top button