מבזקיםפוליטי / מדיני

השר הנדל: "החובה שלי היא לשמור על הימין הממלכתי ועל מדינת ישראל"

שר התקשורת יועז הנדל פרסם הערב (שישי) פוסט בעמוד הפייסבוק שלו ובו כתב: "כהיסטוריון אני מביט על המערכת הפוליטית בישראל ומבין: כבר אין מקום לרעיונות מרחיבים ומאתגרים. אתה בעד ביבי או לא (אני יודע שזו השאלה הראשונה, ואכן אני לא רוצה שנתניהו יחזור).
אתה שונא בעוצמה או שאתה לא קיים. אתה מקבל החלטות מקצועיות או עושה פוליטיקה. אני חושש שכך יתארו היסטוריונים את שוק הרעיונות הישראלי בזמננו. כיכר השוק ריקה. אני מסרב להיכנע למסר המשתק והמייאש הזה."

"אני דורש מעצמי ומחברי בהנהגה: אידיאולוגיה, ביטחונית, לאומית, חברתית וכלכלית. ולדבוק בה גם כשקשה ולא נוח גם כשזה לא הדבר הפופולארי או הפוליטי הנכון לעשות." הוסיף השר הנדל, "אני גאה שלא אפשרתי להקים ממשלה שתישען על הרשימה המשותפת. התנגדתי ואני מתנגד עד היום כי הרשימה המשותפת פועלת נגד האינטרס של מדינת ישראל."

"אני גאה בכך שכשר תקשורת לא נתתי לאף קבוצת כוח או אינטרס להסית אותי מטובת אזרחי ישראל – אחרי עשור שהם לא היו בראש סדר העדיפויות של השרים במשרד התקשורת. אם זה בקווים הכשרים ואם זה בנושאים אחרים. קיבלתי החלטות, למרות הסיכון הפוליטי שבהן. ואני גאה בהחלטות הללו. החובה שלי היא לשמור על הימין הממלכתי ועל מדינת ישראל. יש לדרך הזו יש עוד שותפים רבים, ומקווה שבקרוב יהיו חדשות טובות בעניין הזה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button