מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד לפיגוע: שוטר נדרס למוות בכביש 4, חשוד בביצוע המעשה נעצר בתום מרדף

שוטר נפצע הלילה (ראשון) לאחר שנפגע מרכב בכביש 4 סמוך לצומת רעננה דרום. חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו של השוטר, גבר כבן 29, במקום.

פראמדיק מד"א אביב סולומון סיפר: "השוטר שסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד היה מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

שוטרי תחנת כפר סבא עצרו לפני זמן קצר (ראשון) באזור השרון תושב רמאללה כבן 17 בתום סריקות בסיוע מסוק משטרתי, את החשוד במעשה. השוטרים עצרו את החשוד בתום סריקות רגליות צפונית לזירה, לאחר שעל פי החשד, דרס את השוטר ונמלט מהרכב אותו הוא חשוד שגנב קודם לכן מאזור גוש דן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהערכת מצב בזירה, הנחה מפקד המחוז-ניצב אבי ביטון, כי את החקיֹרה תנהל היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה במרחב שרון בשת"פ יחידת הבוחנים של מחוז מרכז. כעת הסתיים הליך ההודעה המרה למשפחה. בעקבות טיפול בזירת תאונה בצומת רעננה דרום, נחסם לתנועה כביש 4 – צומת רעננה דרום לצומת רעננה צפון משני הכיוונים לפרק זמן מסוים.

המפכ"ל הורה הבוקר על הקמת צוות תחקיר מבצעי לאירוע בהובלת אגף המבצעים ואגף ההדרכה, תוך חידוד הוראות הפתיחה באש. בנוסף הורה המפכ"ל על בחינת צבר האירועים האחרונים בהם נפגעו שוטרים במסגרת הקמת מחסום משטרתי. מהות התחקיר היא בחינת ההערכות המבצעית לאור האיומים הקיימים על שוטרי משטרת ישראל בשטח. המפכ"ל מבקש להדגיש ששוטר רשאי לפתוח באש לעבר כל מי שמסכן את חיי השוטרים בעת ניסיון לפרוץ מחסום משטרתי. כך היה וכך יהיה.

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה לאירוע: "למחבל מרמאללה שדרס שוטר ונתפס חי מגיע עונש מוות ולא לשבת בכלא בתנאי הכל כלול. בית כלא לא מרתיע מחבלים, רק יד קשה מול הטרור תנצח את הפורעים הארורים. מדיניות הוויתורים וההכלה גורמת להתגברות במעשי הפשיעה והטרור".

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button