חדשות הארץמבזקים

ראש העיר וחה"כ הגיבו לדריסת השוטר: "מדינת ישראל ממשיכה לאבד אחיזה והחוק נרמס"

יו"ר הכנסת לשעבר, חה"כ יולי אדלשטיין ממפלגת הליכוד הגיב לפני זמן קצר (ראשון) לאירוע דריסת השוטר השוטר שהתרחש הלילה, בו נהרג השוטר ברק משולם ז"ל.

אדלשטיין פנה למשפחתו של השוטר משולם ז"ל וקרא לחידוד ועדכון החיות הפתיחה באש: "ליבי עם משפחתו של ברק משולם שנרצח הלילה והותיר אישה ושני ילדים קטנים. ברק נדרס לאחר שניסה לבלום בגופו נהג בן עוולה שיצא למסע השתוללות פרועה וחסרת רסן. המקרה הזה מצטרף לשורה של מקרים דומים בהם שוטרים ומתנדבי משטרה נפצעו ואיבדו את חייהם. מדינת ישראל ממשיכה לאבד אחיזה והחוק נרמס ונשבר בתדירות מדאיגה. אנחנו חייבים לעצור את התופעה הזו ומיד. דמם של השוטרים אינו הפקר ואני קורא לחידוד ועדכון הנחיות הפתיחה באש."

ארכיון. צילום: דוברות הכנסת

מראש עיריית כפר סבא, רפי סער, נמסר בתגובה: ״בבוקר קשה זה אני מוסר את תנחומיי למשפחתו של רס״ר ברק משולם, בן 29 תושב העיר, אב לשני ילדים, שנדרס למוות הלילה בעת מילוי תפקידו בצומת רעננה. הדורס גדע במעשה נפשע את חייו של אדם צעיר שכל חייו היו לפניו, ופעל באומץ לב כדי להגן על הביטחון של כולנו. טרגדיה נוראה ובלתי נסבלת. אני קורא למשטרה לחקור את המקרה ביסודיות ולהפיק את הלקחים הראויים כדי למנוע הישנות מקרים איומים שכאלו. למשפחת השוטר שנהרג אני רוצה לומר: ליבי אתכם. אנו בעירייה עומדים לרשותכם בכל צורך ועניין. שלא תדעו עוד צער.״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ברק משולם ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

Back to top button