מבזקיםפוליטי / מדיני

ברקת על דברי לפיד: "גירוש עשרות אלפי משפחות יהודיות מבתיהן והקמת מדינת חמאסטן"

חבר הכנסת ניר ברקת ממפלגת הליכוד התייחס לפני זמן קצר (ראשון) לביקורו של נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן בישראל, אשר במהלכו הצהיר לפיד כי הוא תומך בפתרון שתי המדינות.

בפתח דבריו, אמר ברקת כי המשמעות של דברי לפיד היא חלוקת העיר ירושלים: "שמענו את רה״מ לפיד מסביר בפגישתו עם הנשיא ביידן שהוא תומך בפתרון שתי מדינות. המשמעות היא אחת: הקמת מדינה פלסטינית שתחלק את ירושלים בירתנו, גירוש עשרות אלפי משפחות יהודיות מבתיהן והקמת מדינת חמאסטן ביהודה ושומרון. לפיד שמעוניין להקים מדינה פלסטינית יביא אסון היסטורי על ישראל."

בנוסף, אמר ברקת כי הוא הוביל, יחד עם שותפים, את המאבק נגד הקמת קונסוליה פלסטינית בירושלים: "כידוע לכם, אני הובלתי יחד עם שותפים רבים וטובים בשנה האחרונה מאבק עיקש ונרחב נגד הקמת הקונסוליה הפלסטינית בירושלים – שמשמעותה חלוקת ירושלים. לפיד כשר החוץ נתן הסכמתו להקמת הקונסוליה הפלסטינית. רק בזכות הקמפיין הגדול שהובלתי בארה״ב ובישראל, יחד עם שותפים רבים וטובים, במהלכו גם נסעתי ל-4 מסעות הסברה בוושיגנטון וניו-יורק, תודה לאל הצלחנו לעצור את הקמתה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, אמר ברקת: "הצלחנו להביא יותר מ-200 חברי קונגרס לחתום על מכתב פומבי לנשיא ביידן נגד הקמת הקונסוליה הפלסטינית וגם רתמנו 38 חברי סנאט אמריקניים שהגישו הצעת חוק מקבילה לשלי, שמתנגדת להקמת הקונסוליה הפלסטינית בירושלים. בבחירות הקרובות עלינו לפעול יחד כדי להביא לניצחון הליכוד בראשות בנימין נתניהו, כי האופציה האחרת היא ממשלה בראשות לפיד שתביא להקמת מדינה פלסטינית וחלוקת ירושלים ותהיה בכייה לדורות."

ארכיון. צילום: דוברות הכנסת- עדינה ולמן

Back to top button