צרכנות

על אהבה, חתונה, ושמלות כלה

קרדיט תמונה: FREEPIK

אהבה היא אחד הדברים הכי חזקים שאנו כבני אדם מרגישים בחיים. בין אם זו אהבה לבן/בת הזוג, אהבה לילדים, אהבה לאחים ולאחיות שלנו, או אהבה לחברים, אין ספק שזה הכוח המניע של כל אחד ואחת מאיתנו. ולכן, כשאנו עומדים להינשא, אנו לא רק חוגגים את האהבה שלנו כזוג, אלא גם את האהבה שלנו לחיים עצמם, ואת ההתחלה של פרק חדש וקסום בחיים שלנו. כך או כך, איך שלא תסתכלו על זה, מדובר באחד האירועים הכי מרגשים בחיים. כמו כן, אחד הדברים הכי סמליים של חתונות בתרבות המערבית זה כמובן הטוקסידו ושמלת הכלה שגורמים לכולנו להתרגש, להתלהב, ולהתפעם כאורחים באירוע החגיגי. עממה, כשמדובר בשמלות כלה, בחירת השמלה היא לא תמיד משימה קלה, ובעיקר בימינו שקיים מבחר ומגוון של עיצובים ומעצבי שמלות כלה.

אז איך נבחר שמלת כלה?

נתחיל ונאמר שבדרך כלל סגנון עיצובי מעיד רבות על המעצב/ת ולכן יש סיכוי גבוה שמעצבת שמלות כלה שהנכן מתחברות לסגנון העיצוב שלה, יכולה להציע לכן מבחר רב יותר של עיצובי שמלות כלה פוטנציאליות עבורכן. יחד עם זאת, מאוד מומלץ לשמור על ראש פתוח ואולי לגלות עיצובים יפיפיים של מעצבים שיתכן ואינם מוכרים לכן. כמו כן, בין אם אתן מעוניינות בשמלת כלה בעיצוב אישי, ובין אם אתן מעוניינות בעיצוב ספציפי של אותה מעצבת, חשוב לזכור שבשני המקרים יש צורך במדידות, התאמות, בחירת סוג הבד, שינויים, ובעיקר ביקורים רבים בסטודיו של המעצבת, ולכן זה חשוב שתרגישו עמה בנוח ותרגישו גם בפן האישי וגם בפן המקצועי.

מה חשוב לקחת בחשבון כאשר אתן מחפשות שמלת כלה?

ובכן, בין הרצונות האישיים לאופי החתונה עצמה לא פעם יש פערים, וצריך לזכור שלא רק תרגישו יפות בשמלת הכלה שלכן, אלא שגם יהיה לכן נוח לאורך האירוע עצמו. לכן, כשאתן מחפשות שמלת כלה חשוב לקחת בחשבון את המזג אוויר ואת העונה בה נערכת החתונה, האם מדובר בחתונה חיצונית או פנימית, האם זו חתונת ערב או צהריים, האם זו חתונה שמרנית, ובעיקר, מה אתן מתכננות לאירוע. נכון, יש לא מעט שיגידו "בשביל שמלת החלומות נסתדר עם קצת אי נוחות" אך בפועל מאוד חשוב שתוכלו לא רק להיות יפות בחתונה שלכן, אלא גם שתוכלו להנות ממנה, לא כך?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אילו סגנונות עיצוביים יש כיום לשמלות כלה?

בעידן המודרני שלנו, תוכלו למצוא את כל הסגנונות האפשריים לשמלות כלה. בין אם אתן מחפשות שמלות אלגנטיות, גרנדיוזיות, בוהמיות, וינטאג', קלאסיות, שמרניות, או שילוב ייחודי בהתאמה אישית. כמו כן, למרות שזה תמיד מומלץ לנסות סגנונות חדשים, הכי חשוב זה לא לאבד את ה"עצמי" שלכן בתוך העיצוב, ולשמור על הסגנון האישי שלכן. בסופו של יום, לכל אחת יש את הייחוד שלה, ושמלת הכלה המושלמת היא השמלה שחוגגת את הייחודיות שלכן, ואת היופי שלכן באופן טבעי. שיר גינדי בעלת סלון כלות במרכז הארץ.

Back to top button