מבזקיםמשפטי/פלילי

קטין מג'דיידה מכר מואשם בהנחת מטען חבלה סמוך לבית מגורים

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי לנוער בחיפה, כתב אישום נגד קטין יליד 2004 תושב ג'דידה מכר בגין עבירות נשק, ניסיון להרוס נכס בחומר נפיץ ואיומים כאשר ניסה הנאשם וחברו ז"ל להניח מטען חבלה במג'ד אלכרום.

מכתב האישום שהגיש עו"ד חאלד חכרוש עולה כי הנאשם וחברו החליטו להניח מטען חבלה מאולתר על חומת בית במג'ד אלכרום. הנאשם וחברו נסעו לכיוון ביתו של המתלונן, כשהם עוטים כפפות על ידיהם וחובשים קסדות על ראשם וברשותם מטען חבלה מאולתר הנאשם וחברו הגיעו בנסיעה סמוך לביתו של המתלונן, הנאשם ירד מהקטנוע, הוציא את המטען מתחת לחולצתו, ניגש אל חומת הבית, הניח עליה את המטען והדליק את הפתיל כאשר באותה העת נכחו בבית המתלונן, אשתו ושני ילדיהם הקטינים.

הנאשם עלה על הקטנוע מאחורי חברו והשניים החלו לנסוע במהירות מהמקום. מיד לאחר מכן, המטען התפוצץ וברגי המתכת שנמצאו במטען נהדפו עד למרחק של 14 מ' ממוקד הפיצוץ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. לתשומת לבכם, בית המשפט אסר לפרסום את כתב האישום ובקשת המעצר, למעט האמור בהודעה זו. בנוסף בית המשפט התיר לפרסום כי מהירי נהרג השותף של הנאשם, ונפגע הנאשם בחלק האחורי בגופו.

אילוסטרציה. קרדיט: freepik

Back to top button