כלכלהמבזקים

נחתם הסכם קיבוצי מיוחד לעובדי המכירות של קוקה קולה

איגוד עובדי המזון והפרמצבטיקה בהסתדרות, החברה המרכזית להפצת משקאות קלים וועד עובדי המכירות חתמו היום (שני) על הסכם קיבוצי מיוחד. ההסכם, שיהיה בתוקף למשך 3 שנים, יחול על כ-500 עובדים.

לפי ההסכם, יקבלו עובדי החברה תוספת שכר, בהתאם לוותק, לעיסוק ולהיקף המשרה, שתשולם בשתי פעימות שוות – במשכורת מאי 2022 (רטרואקטיבית) ובמשכורת יולי 2023. התוספות ינועו בין 450 ל-1,200 שקל בחודש. עוד נקבע שעובדים בתפקידי מקדמי דיגיטל משקאות ובקרי רשתות חלב במוקד השירות והמכירות יקבלו החל מ-1.5.2022 ולמשך תקופת ההסכם עמלה חודשית שיכולה לנוע בין 1,000 שקל ל-2,500 שקל, במקרה של עמידה בכל היעדים.

לפי ההסכם, החל מינואר 2023 יהיו זכאים עובדי המוקד להסדר הסעדה (סיבוס) בתקציב של 20 שקל לכל יום עבודה בפועל, עם אפשרות צבירה במהלך אותו חודש. החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (הידועה גם כקוקה קולה ישראל) היא יצרנית ומשווקת של חברת קוקה קולה ובירות שונות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר איגוד עובדי המזון והפרמצבטיקה בהסתדרות, אליעזר בלו: "לאחר משא ומתן אינטנסיבי נחתם הסכם שכר מעולה לעובדי החברה למכירות של החברה המרכזית למשקאות (קוקה קולה). אני רוצה להודות ליו"ר ועד החברה יורם מושאיוב ולחברי הוועד חנה גואטה, משה כהן ואוהד פיש. תודה גם להנהלת החברה על הנתינה הרבה לעובדים".

יו"ר הוועד יורם מושאיוב: "לאחר משא ומתן, שנוגע כרגע לתוספות שכר בלבד, נחתם הסכם עם הנהלת החברה. ברצוני לשבח את הגישה העניינית ושיתוף הפעולה בין הצדדים שהביאו בסופו של תהליך לתוספות שכר משמעותיות לרווחת העובדים. אין לי ספק שהסכם זה יהווה בסיס איתן ואבן דרך להצלחות עתידיות וצעידה של החברה קדימה. אני מודה להנהלת החברה שעמלה וטרחה כדי להגיע להבנות ולפתרון על מנת שהסכם זה ייצא לדרך. תודה ענקית לאליעזר בלו על הליווי הצמוד והמקצועי שבלעדיו כל זה לא היה קורה. תודה לעו"ד מורן סבוראי על הליווי המקצועי ולחברי הוועד היקרים שעמלו ימים כלילות. ובעיקר תודה לעובדים".

צילום: דוברות ההסתדרות

Back to top button